Jan 14, 2010 with 0 Comment(s)
hye back ! haha :D
wow.. da lme x update blog ^^ bz sket lorhh.. bz maen game bz nan skulah n yg pling pnting bz nan keje skulah! haiyak! hahaha xper xper b0leyh d cover lagi ;) erm.. so skung mao cite pasal ape ?

oke oke . lets story :) ermm.. oke td kat skulah cam bese lah blaja blaja n study HAHA :D pastu kol 12.30 tuh ada mesyuarat kelab/permainan. aku masuk permainan dalaman. huhu ramai gak rr ctu. penoh 1 klas. pastu undi undi undi... dah dpt sumer org org yg layak kan. yg kwn2 aku lak brpakat nak pilih aku jd ajk form 4 dgn ira. pale hotak k0rg! hahaha bengong jerr.. seb bek org lain jd hak hak hak ^^ aku x mao pegang jawatan. sebagai ketua klas satu p0wn dah oke lah bahahaha..

aku nieh ukan nyer rajen sanad okeyh . so kalo korg nak pilih aku jd pegang jawatan ape ape ker jgn la petik nme aku. kirim salam dulu hahaha. erm sok jumaat. ada bacaan yassin :) lme dah skulah x buad bacaan yassin. btw esok p0wn pj mr. lee suro bawak bju PJ. yah yah! maen maeN! HAHAHAHAHA pape la luqman oi. byee ^^