Jan 5, 2010 with 0 Comment(s)
glee! aku dah jd pemalas dowh! HAHAHA dah mlas gile babat nak update blog! mamp0ih pegy! HAHAHA ada aku kesah ? *azuan ali nyer ayt bahahaha... SELAMAT TINGGAL DUNIA PONDAN! HAHAHA xD weyh2 kang saman aku bawu tau.. sorik , gurau2 je :)

eyh akuh dah form 4 la heee :D da tuer =.= tuer kerep0t tpi kulit still tegang yawww :P ari nieyh ari kedue orientasi *betol ker eja tu ? HAHAHA langoi langoi jehh :P lantak ahh. hah! sambong blek. ari nieyh ari kedue, so so borink. tp td x borink sanad. cikgu buad lawak, geli usus aku HAHAHA. adoii buad senaman ntah pape la.. hakx3 adehhh

weyh! aku mintx masok sains 1, tapi tgk sumer dak dak pndai jer yg ada, kot aku kene reject.. ermm xpe la kalo x sains 1 aku dah buad pilihan kedue sains 2 :D ^^ LK lukisan kejuruteraan.. hek hek aku lukis lukis nieh bleyh la k0wt. insyallah kalo ada rezeki. sume allah tentu kan.. kalo masa dpn cerah tuh cerah lah. kalo gelap, kite cri jln bg cerah kan nye! AHAHA towl x ? ^^

ermm k ahh mao lyn mespes HAHAH bye :P