Mar 22, 2010 with 0 Comment(s)
erk helo blogger skalian :) erm hye samekom. cuti seminggu dah pun habis huhu, kejap jer. esok skulah, skung pukol 12.48 HAHAHA x tdo lagi =.=" ermm dlm mase seminggu nieh bnyk kegembiraan n kesedihan grrr~~ =.=" benci sebenar nyer. tp nak wat camner ? dah mmg lumrah laaa ade time emo emo bak nak keluar permata belian dri mata tuh wahahaha ermmm xper xper.
"always smile, it can make your heart feel happy" kate2 yg aku pegang dri dulu huhu, sesape sedih aku msty ckp cam tuh. besties, kwn, sape2 laaa yg bernama manusia dan bernyawa :P

erm, nak ckp cikit nieh. erm hai laa hamba allah. aku sedeyh sgt nan kau. betol2 sedeyh, sehappy happy aku nieh, ko dpt buad kan aku jd sedeyh laa. aku x tau kenape. malu lah kalo aku ckp aku nak menanges kan ? mmg, mmg aku x menanges kuar air mata, tp aku menanges tau. aku menanges sebak sebak sampai x terkata bisu jerr dlm hati aku nieh. kenape ? kenape eyh ko dpt buad kan aku sedeyh cam gini ? aku x tau laa. mungkin akuh yg TERlebeyh emotional ? or maybe mmg kau betol2 buad kan aku sedeyh. i know, u can't read n see what i write here in my blog, but if can, i want u to read everythings what i write here! arrrghhh! hate this feeling! =.=" u will pay for this, i will tell u all this! i will see YOU. juz wait.

mood : s0rry, i'm not in mood ok. :(