Mar 26, 2010 with 0 Comment(s)
lame x membuka ape ? =.=" membuka buku ? ouh no no. membuka baju ? ouch! no no =.=" membuka blog :D

hyelo hyelo bloggers AHAHAA. nieh 2 ari dah x update =.=" ish, mase x mengizin kan kekeke :P ok ok, today.... ermm wanna story about wat uh ? =.=" no idea lol ;| grr~~

hah! ptg td ada org msj aku hohoho :D suka weyh xD rase na melompat lompat, tp apa kan daya, aku terlampau lonjong unt0k melompat risau terkene kipas d siling HAHAHA xD muler2 dye antar msj cam ni :

salam.
heee ^_^
eh, lupe jwb salam, wasalam.
ape le
huhu, s0rry (: sehad ?
yela yela..sehad..org 2?
sehad jugak. tp suare sedikit serak, meraung -_-" erm tgh buad ape ?
meraung ? mcm2
meraung la, mara adik. tiap2 ari. aduh, sejak kebelakangan nie, hyperactive semcm. nak kene smack down ari2.
ekeleh, engat ape td..bese le bdk2..kck agy..tp elok pn wat cam 2..hak3 ape cer?
cer ape ? org ari2 pegang phone nieh, tdo jer bling kat lantai, dok nunggu msj org 2 =.="
ala org xde kedit laa, skunk ney pn x byk, soe

ahaha, ada bnyk lagi, tp mls taip laa, lambat jer =.=" btw, thx ko msj jugak aku AHAHAH. engat dah lupe aku xD xP ye laa sape laa aku nieh nak suro org engat kan ? AHAHAHA *merendah diri amalan penggedik AHAHA sok msj agy! hee ^^ dah laa, aku nak g maen game daaa :P