Apr 17, 2010 with 0 Comment(s)
huh, pgi tadi aku bgun k0l 6.58 a.m. HAHAHA engat lagi haiz. tgk phone pastu terbukak sedikit kel0pak mata AHAHA ada 3 msj, huh sape yg antar nieh ? mule2 tgk *raja* pastu tgk bawah lagi *ira* tgk bawah lagi *raja* ape kene diorg nieh ? buang tebiat kea pagi pagi bute antar mesej ? huh. mule2 bukak yg msj raja tuh,

luqman! dah tdo ke ? (pukol 12 lebeyh)

aku x bls, aku bacer msj ira pulak,

woi! (pukol 1)

aku bls balik gile! hahaha, ape daaa org dah tdo dah! haiz kaco line! hahaha, pastu aku bacer msj raja pulak,

morning!

ahahaha, kemudian nye baru aku bls msj raja, morning :) pastu tetibe nset bergetar, vibrate skali aku yg vibrate haiz. tgk ira bls,

hahaha, laa smlm kata boleh msj bile bile mase jea. so org msj laa.
haha, yea laa, smlm org tdo awal. tgk sume org dah tdo, sunyi jea tmbah borink, so org tdo laaa. eh, boleh pulak msj org kol 1 pg ?
hahaha, boleh je.
CATWOMAN! hahaha
haha..ap2 je laa.
eh, duk kat mner tuh ? dah sampai kedah ?
dah sampai kedah dah.
bile tolak ?
pukol 12 mlm td ar.
ouh, nieh dah mndi blum nieh ? hahaha
haha..da mnd da la..maunye x.. x selesa kot
haha, eh org oke jea x mndi HAHAHA aduh, lapa laa =.="
haha..ko 2 kmbeng..emang r..haha kebulur ape ?
ala kambeng kambeng p0wn pndai picit keypad nieh nak bls msj HAHAH xde lah sampai kebulur, mls nak g mkn rr.
haha..ow..phm2..hahaha.. p la, mkn pown mls plik betul.
ahaha bia ahh. eh boleyh pulak aku bgun kol 7. haha kalo x kol 10 laa jwbnye
hahax..gbos2..x sia2 aq msg ko awl2 kan ? ahaha
hahaha yelaaahh! pengacau jea org nak tdo! haiz.

****************

ada lagi, mls lah nak taip HAHAHA gile ker kau nak tulis semua ? mampos arr HAHAHA untuk pengetahuan anda, ira dye gerak pegi kedah smlm, sepupu dye kawen, HAHAHA tp tuh bukan objektif sebena dye, objektif sebena nye dye nak g jalan2 kat sane HAHAHA hampeh betol :P

eh dalam mase yg same aku msj nan ira tuh, raja p0wn msj aku, sembang2 HAHAHA tp sekejap jea. huhuhu pastu petang tuh aku jnji nan member2 sumer nak pegy umh qilah. dye ajak dtg kenduri umh dye HAAHHA jnji k0l 2. haiz aku gerak lah puk0l 2 jumpe nan una, syidah n qilah kat saner, tp mmber mmber laki *paan,nabil,mie x sampai agy haiz. lambat betol! HAHAHA pastu kumpul ramai ramai, sembang2 gelak2 ngut0k2 makan2 HAHAHA best jugak. haiz. yg x leh bla, nabil nan qilah la dok sebelah sebelah p0wn malu2 kambeng HAHAHA :P kite org nak bg peluang, ko x nak qilah AHAHHA lawak la ko nieh, haiz. ermm pastu dlm kol 3 lebeyh cam tuh k0wt ker k0l 4 ntah laaa ujan, kite org gerak lah balik, umh aku yg paling jauh tuh! haiz x gune! HAHAHA habes lenj0n. haiyoo, menyesal aku x ik0t ckp nabil td, dye ckp lepak dulu kat umh dye HAHAHA. haduuh last2 skali dgn duit duit dlm poket aku lenjun =.="

tuh jea for today HAHAHA bye ;))