Apr 13, 2010 with 0 Comment(s)
haiylaa td ada test kat skulah ARRGHH!!! grr~~ bm 1st, pastu addmath OMG! daripada 6 soalan, aku juz jwb 3 AHAHHAA aku paling hampe yg soalan satu tuh, AKU X PEGY TULIS JAWAPAN LAST DYE!! giler giler kenape aku bengong sangap buduh ? haiz =.=" dah dpt jwpan x tulis pulak. hape laa =.=" s0rry cikgu, kalo cikgu boleyh bcer belog sy nieh, haiz tp cikgu x akan tau p0wn bel0g nie hAHAHHA :p

pastu ujian sejarah, mehehehe ^^ agak senang bhagian objektif nye, tp agak sederhana tetapi senang lah jugak bahagian subjektifnyer *ayt keling :P pastu ujian BI! HAHAHA wah wah, seb bek soalan objektif HAHAHA tp engat tuh jea soalan nye, tgk tgk blakang, kene buad summary pulak. hailaaa haizzz =.=" pastu buad buad, dah abes mehehehe. going to home bebeh AHAHHA tp teacher nak bincang jwpn objektif tuh 15 soalan dulu, so, dah tande tande dpt lah 13/15 HAHA ouh, hebad juga HAHA *padahal soalan budak2 sekolah rendah AHhAHA xD haiz xper xper, nnty kiter tgk summary ;P

ok, abes bab test tuh, lupekan, esok ada lagi, math,agama,SIVIK!! HAHAA SIVIK yang penting tuh. wakakka :P so mengadap buku laa aku mlm nieh. haiz. okok, td mase waktu senggang, aku ada tgk pensel box farah, ahaha tgk tgk, ada laa satu gambar *LAME pastu aku dok amek tgk usha usha, tgk tgk muker dye mase zaman MESOPOTAMIA dulu HAAHAHA giler! aku gelak HAHAHA si farah boleyh pulak buad muke pelik tgk aku gelak, dye x tahu yg aku tgk gambar tuh, pastu dye tgk ape yg aku gelak kan tuh, tros dye gelak HAHAHA, dye mintx kat aku, tp aku x bg bg HAAHHA lawak lah kau farah, telinge capang yea mase kecik ? HAHAHA :P xD kantoi, bocor rahsie BAHAHHAA haiz, buad lawak jea. ok laa tuh jea tok ari nieh, byee :D

PhotobucketPhotobucketPhotobucket