May 28, 2010 with 0 Comment(s)
mase pegy semayang jumaat td giler lawak pulak dgr khutbah ari nieh. HAHAHA imam maen lepass jee HAHAHA dye nak *pangkah* org org berkenaan laa yg berkaitan dgn bg lesen untok perjudian ape sumer nieh. dye kate ape tau, dye kate "ada perjudian haram pastu ade pulak yg perjudian halal (berlesen)" ahaha dye marah td uhh, pastu dye ckp pasal taik dadah. HAHA ini yg aku tergelak nieh, org lain dok dlm masjid berzikir ape sume aku pegy senyum senyum. mane x nyer ade pulak dye ckp dye bnding kan taik org dgn taik dadah. HAHAHA dye ckp kalo kite seminggu x berak ape nak d buad ? pegy hospital bg kat doktor ade lah doktor tuh nak buad, di jolok ke, di masukkan ubat ker, tp kalo taik dadah ? doktor p0wn x pndang. HAHAHA aduyaii, tp ade betol nyer dye ckp tuh. AHAHA tp keseluruhan, khutbah hari nieh mmbuad kan aku rase nak tergelak jee *xde mcm slalu, rase nak tdo*

ahaha, lepas balek semayang jumaat td bapak aku tr0s melencong ker tesco. dgn kain kain pelikat nyer HAHAHA slamber 3 beranak masuk tesco dgn memakai kain pelikat. bapak aku siap pakai kopiah! HAHAHA dulu aku pernah dah skali masuk tesco pakai cam gitu. tp ni abg aku pulak 1st time seum0r id0p dye dye ckp x pena masuk supermarket pakai kain. Wakakaka kite org buad muke toya jee, ketue nyer tuh tuh.. ABAH! hahaha dye laa ketua sgala angkatan perang. HAHAH

pas masuk dlm tesco tuh kan aku pulak ketinggalan kat blakang, abg aku n abah lajuu jer jalan nyer dah laa aku pakai sliper x sedap. abah pegy cilok sliper aku, dye pegy pakai sliper aku, aku pulak kene pakai sliper dye. HAHAHA bleh maen tukar tukar pulak ? haih, tgk laa kaki anak same nan bapak, tinggi p0wn dah lebeh kurg jee HAHA *anak bapak dowh* hahaha pastu ade ramai laa *gadisgadis* berkeliaran dlm tesco tuh mentang2 x yah g smyg jumaat HAAHHA diorg usha usha kite org lain masam* jee, cess! xpena tgk budakbudak* pakai kain plikat kerr!? ehh, susa tau skung nak tgk budakbudak muder nie pakai kain. HAHAHA nieh *bajet alim* laa HAHA tp ade jugak *jejakajejaka* kat dlm tesco tuhh, bapak aku kate "kalo sape sape laki ade dlm tuh sah x g smyg" HAHAHA pastuu pegy laa shopping2 wah wah 3branak bershopping HAHAHA beli brg2 dap0r jee. pastu beli keyboard, keyboard pc luar tuh dah rosak. cikai! hahaha pastuu pegy bayor pe sumer balik laaa. pastu makan makan nieh baru update belogg nieh haah ;D