May 27, 2010 with 0 Comment(s)
ari ni betol betol menguji kepandaian && kecekapan otak aku menghafal buku lahh, gilerr ahh! AGAMA bleh laaa tp aku x dan nak bcer habes. ces kenape laaa aku tgk cite SPIDERMAN smlm, HAHAHA aduh kalo x, boleh laa bcer sejarah sampai habes smlm. pastu sambung bcer agama. tp xsempat! arrghh!! agama x sempat, sejarah p0wn x habes, ape lagi jwb maen hentam ik0t pale otak. tp kal0 otak bijak *GENIUS* xpe, ini otak p0wn mcm hapee je tahap IQ sedan sedan je. HAHAHA aduyy td dah lah sejarah essay mati weeyhh, tp bleh pulak aku buad sampai 3 helai ketas HAHAHA ape aku merapu ntah laaa. yg agama tuh p0wn naseb bek agama 1. fuhh ade jugak hilang bebanan.

mase sejarah jwb jwb soalan sampai x seda bile cikgu kuar masuk kuar masuk tukar waktu HHAHAA. aku na target paper 1 laaa sej tuhh. hai mintak mintak laa dpt laa jugakk. cikgu cikgu, cikgu hensem *berstyle* bg laaa C p0wn jd laa HAHA *khas buad cikgu haridan* kowt kowt laa terbace. HAHAHA esok cuti! tp abg aku balek! =.=" msty dye conquer bilik tuhh, x sedap ahh na tdo .!!!

aaahhhhh ......