Jun 6, 2010 with 0 Comment(s)
ari nieh aku bgun awal lagi, haih ! knape ? knape aku tak bgun pukol 12 ker 1 ker ? ahaha rase mcm x puas tdo alaaa. erm bgun awal awal nieh pukol 9.30 jugak. AHAHA tak mndi tak ape, bgun2 tros mengadap pc, saket mate lah pgi2 tgk monitor nieh, aduhh tambah lagi lah power spec aku nieh haish, btw aku terbgun nie sbb td mase tdo aku termimpi aku dok negara india, tp kampung tuh mcm kampung akuh HAHAHAHA ! ape lah, tp siyes berlambak keling dlm mimpi aku tuh, pastu aku x brapa ingat lah, ade org mencuri, pastu yg keling keling nieh nmpk akuh, tp sebenar nyer bukan aku yg mencuri. so diorg kejar aku, aku terjun daripade branda tuh ke tanah, pastu nyorok dlm tanah. HAHAHA entah hape hape jee mengarot tal tentu pasal, lepas tuh tros aku bgun tetibe terjaga. mimpi dah habes kowt HAHAHA mcm org bengong je ish ape motif mimpi bende cam gitu tak tahu lah yg pnting aku dah bgun skung nieh .

ermm ari nieh, aku dgr abh ade nak pegy kenduri, aduhh bab bab kenduri nieh lah paling mls skali aku nak pegy, ckp kat umi tak nak pegy, pastu dye ckp kalo tak pegy nak mkn ape kat umh nie ? umi mls dah buad lauk, nnty buad untok mlm je lah. haiyak! terpakse pegy lah nieh . bukan ape dowh, kalo pegy kenduri panas satu hal, dgn org nye ramai satu hal, pastu satu lagi kan, nak mkn x selesa. x bleh nak buad gaya bebas mase mkn tuh. HAHA kene duduk dgn tertib je, chih! thats not my style, aku suke dok besile, air dok sebelah, hah mkn dgn tgn. HAHA sedap kowt, org zaman skung ske mkn yg sudu, kenape mkn nan sudu ? alaa takowt tgn bau sambal belacan . PALE HOTAK KAU! dah tuhh takot melekat bau tuh, tak yah mkn. gile. HAHA kite org melayu, martabat kan budaya kite ! *cewaah sbb tuh aku x suke mkn kat restorant tahu ? nnty x bleh pakai tgn HAHA air tgn tuh cuk0p istimewa untuk membuad kan mknn tuh jd sedap wakakaka.
ckp pasal mknn nie trase lapa pulak, ok lah nak chaww dulu, usha usha mespes && facebook jup, baii ;)