Jun 29, 2010 with 0 Comment(s)
erk, selama ini aku berkarya melepaskan perasaan dalam blog ni kau orang tak faham ke ? laa, kenapa tak cakap awal awal ? kalau tak, dari dulu aku akan menulis gune bahasa macam ni. agak skematic :D tapi, kau orang kan tak paham. aku harap dengan aku menulis macam ini kau orang paham la ye? haha. penat lah menaip cam gini. penat tahu tak ? asyik silap je menaip, bukan silap apa, tapi selalu memendekkan perkataan yang dah sedia maklum lahir lahir dah panjang. nak buad macam mana ? dah terbiasa menaip cam gitu lahh. HAHA eh eh, tak terasa lain ke kalau aku menulis macam ini ? rasa biasa bukan ? *haha* itu agak keterlaluan skemanya. haih.

cuaca hari ini agak baik bukan ? *haha* hanya hujan selama 2jam saja. selepas itu berhenti. cahaya matahari terpancar indah bak lampu sportlight. wahaha. tapi kalau tengok sportlight tak buta, hanya pening pening dah gelap mata saja. kalau pandang matahari, betul betul mata tuh jadi buta. betul buta. eh macam sedap bunyinya ;D kenapa melalut sampai cakap pasal buta ni ? power spec aku belum mencecah angka 1000++ ok ? HAHA kalau dah seribu tu, siap sedialah spec hitam dan tongkat orang buta. eh macam best pula menggunakan bahasa macam ni. ini lah bahasa melayu kita . haha habis selama ini aku post menaip blog menggunakan bahasa apa ? jawa ke ? ouh jawapan anda 100 percent salah. saya orang melayu, bukan melayu kayu, tapi the real melayu xD tade campur campur .

hari ini miss ong begitu baik sekali ;) i like when you like this. haha. pagi tadi dia tak masuk kelas, sebab dia nak ajar pelajar form5 buad folio addmath. huh ? betul lah, addmath pun kena buat folio. dasyat. so masa pagi tadi aku pergi jumpa dia. dia suruh buad sesuatu semasa dia tak masuk ke dalam kelas. dia bagi kertas kosong berukuran berapa hah ? besar sedikit dari kertas A4 ala, A3 kut. hahaha. ada kan kertas A3 ? entah lah, tak tahu menahu tentang kertas kertas ini. dia bagi kertas tuh suruh semua pelajar kelas aku buad mindmap about topic CHEMICAL BOND. chapter 5 right ? haha so kita orang buat lah apa yang disuruh oleh beliau. haha dan hantar. masa nak balik tadi terserempak dengan dia. aku senyum dan dia cakap, thankyou luqman ;D wahaha u're welcome ^^ manis kalau dia senyum, takut bila dia masam. grr ;| mengerikan. haha apa apa pun, perkara last yang aku nak bagi tahu dekat kau orang semua ialah : AKU TAK BERAPA NAK RETI LAH GUNA BAHASA MACAM GINI ! haha geram aku tauu.


p/s : sorry kalau tersalah menggunakan bahasa melayu. HAHAHA saya melayu tapi celop *prasan gila* HAHA xD