Jun 30, 2010 with 0 Comment(s)
oh, asalamualaikum. tajuk hari ini adalah gelak . kenapa dengan gelak ? sebab manusia kan suka gelak. tu pun kau tak tahu ? sah bukan manusia. eh cara menaip aku sudah menjadi sebegini. HAHAHA sedap tak baca ? perisa apa ? oren sunquick, fresh oren or limau ? HAHAHA so sambung balik pasal gelak, ada orang kata gelak tak elok untok kesihatan, tapi aku rasa elok je, dapat hilangkan stress yang dialami mungkin ? selepas itu dapat mengurangkan kekusutan fikiran, dapat mengembalikan mood yang telah berlari jauh tanpa tujuan hahaha. mungkin lah kan ? tapi aku tak tahu lah ada juga betolnya bahawa gelak ini tak elok. sebab kalau gelak melampau lampau, itu bukan dari kita tapi dari syaitan ank menantu iblis lakhnatullah. kan ? tak begitu ? *ceh ayat, buat ayat cam gini dalam pekse gerenty A+* ok sambung balik, gelak juga tak baik semasa kita lepas menjahit luka di perut ke atau tempat tempat yang boleh menjadi effect kepada luka tu semasa kita gelak. satu lagi, kita tak akan gelak kalau takde benda yang melucukan, melainkan ada orang main geletek geletek, tapak kaki, ketiak, pinggang dan atas bahu *ye ke ?* haha so kepada si pembuat orang ketawa gelak sampai geli usus perot ni, ingat ingat lah. jangan dah mati orang tuh baru nak berhenti mengusik. HAHA ada ke orang mati sebab gelak ? entah lah. HAHA

ok, kau orang nak tahu bila masa aku nak gelak ? semasa cikgu suroh bangun dan baca kan apa yang ada dalam buku teks tuh. HAHA aku tak tahu kenapa aku tak boleh tahan, rase nak senyum, pastu tergelak. HAHA kekadang tersalah sebut perkataan. itu bukan nya aku sorang je yang gelak, semua lah dgn cikgu cikgu skali gelak. HAHA tadi masa waktu MATH, cikgu wan fadzillah tanya kita orang, macam mana nak dapat kan panjang hypotenuse dalam gambar rajah kat papan putih tu, pastu si farah tetiba je jawab, orang lain tak dan nak bukak mulut lagi, dia kata "guna phatogoghas theoghem" sebutannya pythagoras theorem haha di perakkan perkataan tu. wakaka dengan cikgu cikgu wan skali gelak. HAHA kau buat lawak farah. haish. dia tahu sebenanya nak sebut, tapi saje nak try perok. HAHA ouh jangan biarkan hidup anda diselubungi, kelawakkan.

aku tak biase lah guna bahase tuh =.=" sakit jari menaip tau. HAHA asyik salah je taip nyer. haish, taip macam biasa jelah. tpi kalo aku rajin aku taip mcm tuh lagi ok ? HAHAHA kalo rajin lah *ble lah aku nak rajin* takpe jangan risau, panjang umo lagi insyallah aku akan update lagi. td kan kat skulah kan aku ada ckp nak main sudoku tuh kan ? AKU KALAH! arrghh tak guna =.=" laju giler diorg tuh buad. malas arr tros tarik diri. HAHA lari sebelum berperang tapi kalo dah takde harapan, nak buad macam mana ? hahah xD erm k lah weyh, nak out. baibai