Jun 20, 2010 with 0 Comment(s)
kerja ? skulah ? HAHA cuti nak habes baru engat ? ehh dah lme engat tp buad buad tak tau je. HAHA so dari smlm aku berusaha menyiap kan. bnyk ke ? tak bnyk, tp susah. HAHA kene buad folio kimia, kene kutip article dlm paper pastu tanpal tanpal HAHA, pastu yg terakhir kerja sejarah. tuh je lahh, tp kimia tuh yg tension tension sket =.=" tp aku dah hampir siap. dah 80% lahh lebeyh kurg. lgi pown kimia tade ari isnin nie ;P so ada masa lagi lahh HAHA, sejarah aku tak tahu ada ker tak, tpi aku nak kene buad jugak, bi engat nak buad esok ngee~~ sume esok nyer mati lah. rambot tak g gunting lagi, dah pnjang sampai tercucok biji mate aku. HAHA buad emo boleh nie. HAHA tp aku tak suka emo emo, skema cukop :P nnty msty pendek dah rambut, huu 2 bulan tak gunting, pnjang syg pulak nak potong, tp kalo tak potong masuk mate lah, geli geli lah. HAHA eh tringat satu kata kata yg org suke ckp, ehem ehem nak buang syg, nak simpan menyiksakan. hah ?? mcm betol. biar lah. HAHA hah, tuh lah yg aku rase skung nie. mcm ade makne lain je ? jeng jeng jeng. HAHA mner ade lahh, tadee pown aku ckp sal rambut jer tuhh, tak lebeyh daripada tuh, dan tak ada kene mengena dgn yg hidup, mahu pun sudah meninggal dunia. HAHA

ouhh, cuti nie kan, aku tade buad ape ape lah, ari tuh balik kampung pegy jln jln nan kazen aku. HAHA naek moto LC nan dye. gle sumpah kalo pompuan naik nan dye msty pelok tak lepas2 HAHA. laju bapak nak mampos dowh dye bawak. 110-120 HAHA mati aku nak bukak mate pown susah, naseb bek pakai topi ada cover dpn, HAHA pastu dye bawak gaya menyelit nyelit tgh2 kete tau, grr tp tuh mule mule je, dah due tiga hari aku dah biase dah. HAHA dah boleh hirup udara segar naik moto HAHA. pastu pegy pntai pntai tgk pasir lme tak tgk HAHA *jakun sebentar. ermm tp tu cite mase aku kat kmpung, smlm pulak pegy amek abg aku, kat penang. mcm biase lahh amek dye balik cuti. org dah nak abes cuti dye baru nak cuti. HAHA bgus betol. mase otw nak blik kan, bapak aku bawak kete dari penang sampai ipoh sejam je. HAHA caye tak ? sempoi bhaii HAHA dye bawak 150-160 HAHA fuh fuhh, zaaaass ! haha, aku msj raja, aku ckp kat dye
ade mse bapak aku bawak penang-ipoh sejam je.
gile! HAHA kalo aku naik nan bapak kau, aku pelok kau. HAHAHA
kenape tak pelok bapak aku je ?
nnty mak kau katok aku cam ne ? kalo pelok kau xpe lah, bujang. HAHA
bujang senangg~

haha, aku mase cuti msj nan raja jee. hampir sepnjang cuti kowt ? HAHA ye ke raja ? eh silap panggil, kau rajamok kan ? HAHA elok elok nme kau raja anis syafiqah aku pegy bg nme rajamok. alahh nme kau pnjang sgt, HAHAHA kite pendek kan wink* wink* ahhh, nnty kau dah balik sane =.=" xper xper, nnty cuti akhir taun kite jumpa nak ? muahaha, mcm boleh je aku nak jumpe kau. bz lah !! :P tgk lah nnty ehh ;))

ok lah, nak chow dulu. babai :D