Jun 16, 2010 with 0 Comment(s)
HAHA yeaah! i'm back ! mcm balik dari luar negara je, haha. huh smlm aku sampai ipoh, grr leteyh dowhh. engat nak update smlm belogg aku nie, tp mls dan leteyh, so update lah air nie. erk tak pe kan ? heh buad ape aku tnye korg ? belogg aku, aku punya suke la. HAHA btw, aku skung nie dah mcm bz lain mcm. bukan dgn kerja kerja skulah *haram aku x buad keje skulah, tak sentoh langsong. HAHA tp aku mcm bz dgn fb, ms dan npon. HAHA tak tahu kenape, semenjak due menjak tige menjak nieh kan, ramai pulak org nak tegor aku ? ramai pulak org yg frenly ? huh tetibe je ? ker ade udang di sebalik mee nie ? hah ! ahh lantak lah kau org. HAHA

okeyh, aku skung tdo lambat lambat. HAHA kenape ? erk phm phm lah, biase lah, ape lagi kalo tak pasal bola ? huh, mase kat klantan ari tuh aku nan kazen aku je bejage mlm mlm bute siap buad air pnas AHAH lyn tgk bola. tp mase dye pegy tdo umh kwn dye, aku mlm tuh mmg ngantok giler. mlm tuh pulak german lwn, perghh mmg bes lah tgk. tp sampai separoh mase pertame je aku tgk, masuk separoh mase kedue aku zzZZZ dahh, ahah aku siap sempat lagi pesan kat kazen aku, aku rase mlm ni german dpt 4-0 HAHA tp aku nak tdo, aku suro dye antar msj kalo gol. pastu dye antar gol ! gol ! HAHA pg esok nye baru aku bcer, waahh betol dowh 4-0 har har ngee~ tp aku x minat sgt german. bak kate kazen aku, aku minat nnty sape yg akan menjadi juara yg tuh lah aku minat. HAHAHA !! aku rase taon nie brazil, yeah yeah ! BRASIL! BER HASIL jaring kan GOL ! HAHAHA

ape ape ? tak puas hati ? ape haku peduli ? aku pemain simpanan diorg kat rumah nie. HAHAHA aduhh, lapa laa cuti cuti nie. asyik makan tdo makan tdo jee, haih pastu npon. HAHA minat beno kat npon tuh, nak kate lawa tak lawa, nak kate canggih, lagi lah tak. HAHA tp aku suke maen tekan tekan. kah kah kah, sedap je. mesej laju laju breengg breengg . grr ape lah yg aku merapu nie ? biase lah dah seminggu tak bukak belogg kan ? lame dah tak update. erm pape pown, makseyh lah sape yg bace belogg aku nie kan. sudi pulak korg bcer bende merapu rapu nieh ? kalo bce buku skulah ? pegang pown dah tdo yea ? HAHAHA ok lah bye !