Jul 8, 2010 with 0 Comment(s)
akhirnya pergi jugak aku ke skulah. haha untok hari ni lah, esok tak pegi pulak, sbb esok hari bertemu waris jari hantu, HAHA bapak aku dah siap siap ckp kat guru kelas aku cikgu khairuddin nnty die amek sendiri. HAHA senang bapak cikgu kan kan ? ouh yaa nak cerita hari ni punya story lah kan, lame dah aku dok mengarut ngarut dok post bende bukan2. ermm jup jup batuk jap. ok dah.

ermm, aku ni tak sembuh lagi dari batuk demam ape bende segalanya ntah, tak 100% sembuh lah. ada lah dlm 70%. ye ke ? itu kate aku, tak tahu lah. ari ni aku pegi skulah, lagi SEKALI! aku sorg budak laki dlm kelas =.=" harem, kenape lah diorg suker berpakat tak nak dtg ? hah ? di sebabkan tanak masuk coralspeaking tros berpakat taknak dtg ? cheh. so kat dlm kelas td mendap lah jugak, sorg2 laki, pastu tgk gelagat gelagat ank2 dara sebnyk sepuluh org jer pown dlm kelas tuh yg dtg td. HAHA ramai tak dtg, yg ade 11 per 21 org. huh ? bak kata cikgu khairuddin, ini kalo saya tulis dlm buku rekod kehadiran tande semua dtg, pastu cik jah tgk balik borang kawalan kelas, mati saya. HAHAHA cikgu baik sgt lah cewaahhh :D ok ok sambung balik. erm pastu cikgu pown nak tak nak pown dtg skulah mengajor. hAHA bape kerat je pown ade ? adehh, tak apa lah, pastu aku td tak lekat dlm kelas, aku pegy merata2 tahu ? pusing2 ronda skulah.

bukan bertujuan nak tong, tapi ada tugasan yg cikgu bg, mule2 kene pegi carik cikgu norhaimi teacher nak pinjam camera nak amek gambor bdak2 yg amek bhagian dlm coral speaking tuh *betol kan aku eja ?* pastu cikgu kaliapan pulak dtg bincang pasal kedet bomba laki yg nak kawad sepena hari koko nih, haih. pening aku tau dgn diorg ni. setiap ari rabu pakai baju bomba, tpi kalo latihan ker ape ker haram dtg nyer, yg dtg pwn, muke dah berkarat. HAHA termasuk lah aku. haih, so aku di suruh carik manusia2 yg boleh kawad sume tuh suroh masuk kawad. bukan ape dowh, kalo bomba kalah taon ni malu besa ouh, dah 3 tshun berturut2 bomba pegang selaku juara kadet. wahaha bangge sket pewwiit. haha taon lepas pown mng sumer pingat kite org sapu, HAHA eh eh, aku belek belek gambar dlm fb megat td aku nmpk gambar mase pertandingan bomba taon lepas, nak tgk ? ok jup ehhh,

jeng jeng ! yahh !

hah ! tgk tuhh, bnyk tak ? bnyk ?! HAHA

sheqal, dgn bangger nyer cewaahh :D

relex2 ahaha, lenguh berdiri tuh =,="

sume muka poyo2! HAHA

time ni mase dlm baris, pakat terpacak sume,
haha eh barisan dpn tak brapa nak same =.="

bersuka riaa...

haha, gambar ni paling aku suka, hanafi tgh
wat magic tuh, tetibe kuar nabil xD tuh lah megat :D sebelah sini.

syok kalo ingat balik, tpi tahun ni tak tahu lahh, boleh mng ke tak yea ? haha rase mcm boleh lagi haha, bajet* eh lupe nak ckp, mase ni aku pakai kasut berladam tau, tak ramai yg pakai, ade lah 4 5 org eh ye ker ? rase nye laa. mmg sedap bunyi dowh, tp kasut tuh bukan aku punya :P weyh sape tak biase pakai bek jgn pakai, haha aku dulu 1st time pakai, pegy kantin, lantai licin giler, seb bek ade member pegang wakaka, kalo tak dah jatuh, malu malu, tros saham menurun :P

pape pown, BOMBA best ! team dulu lah, skung tak tahu lagi, kite cuba try test ehh ? HAHA nnty kalo ade pape masalah, telefon bomba yee. jgn lah telefon sbb tak larat nak bukak penutup marjerin, mcm dlm cite spongebob tuh wakaka xD entah hape hape jer, k lah weyhh. cuk0p ! kang tmbah bnyk aku pegi selit selit cite pasal putri islam lah, ape lahh, haha

ok ok, see yaa :D sekian. teeeett.