Jul 3, 2010 with 0 Comment(s)
huh, letih letih. baru balik joging. haha kuar pukol 8, balik pukol 9 oke lah tuh, joging bape kilometer round round taman dekat skulah nun di sana. huhu, eh ramai pulak budak2 dekat skulah, ape diorg buad ? aku dgr cite ada pertnding explore race kowt, sempena minggu koop. entah lah, tpi yg pasti, aku pown kene pegy jugak karang. haih =.=" aku tak terlibat dgn kooperasi ape sume tuhh. aku kene dtg skulah pastu naek bas skulah gerak pegy medan gopeng. haih, ada ape ntah. teacher suruh dtg. dkt swimming club tak cilap. kan kan ? ade mcm seminar sebentar haha english kowt. seminar ker ? tak tahu lah aku aku main ik0t jer. HAHA tpi kalu bleh tanak ikot dowh. mls lahh. haih, kalau pegy sendiri takpa jugak. naik moto ka, kete ka. adui tgk je lah mcm mna pasni. jd ke tak, ni pown dah rintik2 ujan. naseb bek aku balik cpt HAHA.

aku sebena nyer lapo ni . tak makan lagi =.=" pg pg td bgun2 tros pegy joging n then usha aunty tuer dok sapu sampah depan umh dye HAHA. hai aunty, manis aunty :P pastu pegy lari lari, kita lari tgk kedai topup, ape punye kedai lah, pukol 9 pown tak bukak lagi =.=" nak jual ker tak nak ? kalo tak nak aku boleh tolong gulong tikar kan. haih. pastu sambung lari lari dan lari. sampai dekat mne ntah, ada anjing dok wukk wukk aku. kau engat aku takot ? grr haha naseb bek ade org kat situ, kalo tak dah lme aku buad kat kau balik wukk! wukk! dasar hanjing! HAHAHA haram haram. ehem ehem, ok sambung pastu pegy 7eleven, ckp 7E kan senang ? haha pegy tnye abg dkt kaunter tuh, ckp bagi celcom 5 maxis 5. die ckp maxis takde dik, celcom je ade. ermm bg je lahh. HAHA pastu balik, lari lari, kita lari zasss sampai umh, masuk masuk bukak kom, mngadap ms,fb && blog ni . haih, lenguh betis rasa nya. kebas skit skit. haih tuh lah gatai nak pegy jog. bdn tuh dah kering dah, keping tak yah pegy excercise. alah joging bukan untok kurus je kan ? untok kesihatan badan ceh ceh *mentang2 bapak cikgu sains dan pj* hahaha.

k lah weyh, rase dah bergelora per0t ni, dah buad showdown dlm perot ni, gune lagu dj splash lagi. HAHAHA k lah, bye :P