Jul 17, 2010 with 0 Comment(s)
ari ni kaki aku sakit, bdn letih, kulit gelap, huh. pgi tadi ada pertndingan kawad, grr kelam kabut di buat nya. dgn boot nye tak lengkap ada yg takde, glove, mafla, beray. haha sengket kan skulah aku ? bende tuh pown tak leh nak sedia kan. so td mase lepas kadet bomba pompuan kawad, kite org cepat2 pinjam pompuan punya kelengkapan. wakaka sumer pakat kelam kabut, sampai kan masuk dlm baris pown lambat, tros nak pegi dataran nak periksa pakaian, cikgu senyum je. haih.

td betol panas wok. sebelum kawad peluh dah menitik nitik. dah lah pinjam pompuan punye kelengkapan, berpeluh peluh haha diorg ckp pakai tros je lah. nnti balik basuh. tahu geli ? haha aku buad lap muka je mafla tuh. haha una tgk tros menggeliat. kekeke. tak pa lahh skali skala. kaki aku pown melecet. =.=" kiri kanan terkoyak kulit pakai boot ladam tuh. haihla.. mndi td perghh, pejam mate. thn pedih huh. tpi memadai lahh, kite org menang, yeay ! johan kadet putera, bomba. johan kadet putri bomba. wow. HAHA ketua platun putra terbaik bomba jugak, faikar dpt :) untuk yg ketua kadet putri terbaik pun bomba, laili dpt. ngee~ tak sia sia pengorbanan kite org buad latihan tuh pown last minute je. pastu aku, haikal n nabil pown menang lagi. kekeke menang sempena pertndingan membuad buku skrap anjuran kelab pengguna. haha kite org main hentam jahh gunting2 buku avon, leno, majalah2 haha mak haikal punya. xD pastu aku yg cari isi isi pentingnya, nabil carik gambar2 ape sume. huh buad mlm jumaat, hari khamis ari tuh. haha mlm tuh dtg umh haikal buad bende alah tuh. tpi last last, menang jugak :) hehe ok mekaseyh dan alhamdulillah.

ehh satu lagi aku menang roket tuh kan, hari ni baru aku mintak hadiah dgn nabil. haha piala lagi. tak pa lahh eh lupe nak ckp, yg buku scrap td tuh kite org dpt hadiah duit. miahaha. boleh lahh buad beli novel untuk hari khamis ni. ^^ untuk apa ? eh ske ati lah untuk apa apa pun. semak je. xD aku td tertido lps balik skulah, sampai kol 5.30. huh ? dari pukol 2 sampai 5.30 ? zohor nya lebor. haha adoiyai letih sgt. sampai adik aku kejot pown aku tak sedar. dah qodo dah hehe :) ok lah wehh, lapa laa. byee :D