Jul 27, 2010 with 0 Comment(s)
hello, salamualaikum. eh smlm aku ada share kat wall fb aku kan yg pasal abah bawak balik burung yg sakit tuh kan ? dia mmg sakit tenat lah, nak masuk ICU wad penoh haha takde lah. kesian burung tuh. erm smlm bg mkn, nan air, dia tak mkn pown. masa dalam pukol 11 g tu lah, die dah nazak. aduh sian tgk, bapak aku amek dia pegang jee. lame lame mate dia slow slow tertutup. inalillahiwaina ilaihirojiun. tak penah aku tgk burung mati pelan pelan depan mata. tpi itu binatang, takda dosa ape semua. tros masuk syurga, tpi kita nih ? dosa nya hai, tak tahu lah. eh boleh tak baca kan alfatihah dkt binatang yg mati ? erk ermm..

ape ape pown, mempunyai sikap ihsan kepada makhluk adalah tuntutan yg allah suruh. dalam perang pown, allah ckp. ada 3 benda yg haram di bunuh semasa perang. satu wanita, dua org tua, tiga tumbuh-tumbuhan serta haiwan. kan ? kalau tak silap lah. dah lupa rasanya itu lah. hah! satu lagi kanak2 yg tak berdosa. haih mcm mner lah org org yg perang ni sanggup tembak tembak bunuh2 semua org tuh eh ? tak kesian ker ? haih aku tak boleh jd askar. haha masuk2 tembak org sekor, tros fobia, trauma HAHAHA. ermm kita lupa kan lah pasal binatang tuh, dia dah pergi sampai ajalnya dah nak buad mcm mner kan ? biar die pergi dgn tenang.

okeh, hari ni dah start ujian bulanan ke-3. ari nih BM, ADDMath, SEJ, BI. keputusan nya ? haha tak tahu lah, tapi aku dpt rase kan yg addmath aku tuh dapat markah yg tinggi. sbb ape tau ? sbb aku yakin lah ! haha 3 soalan, sehelai kertas tpi penoh belakang depan. wahaha syok buad bende soalan yg kita tahu. kalau tak tahu tuh fedup jer. kan ? haha BM td pown ok lah, tak tahu lah puan hashimah bg brapa. harap lah terbaik nya. sejarah lagi otai tak baca ape. HAHA masuk bab yg piagam madinah sumer tuh. naseb lah dlm agama ada jugak blaja sket2 kan dlm sejarah pown ada teringat yg cikgu ngajor2. ape lagi main ikot otak je lahh HAHA. naseb takde essay, kalau tak, mati arrhh.. Bi td aku suke. sbb tade essay HAHA main bulat2 pastu isi tempat kosong, n cari jawapan berdasar kan petikan tuh jer. tpi pening jugak aku, main hentam ja lah luqman. jnji jwab. okeh esok ada lagi ujian, MATH, AGAMA, SIV ! HAHA lagi aku rasa tuh jer. esok lusa mula lah chemist, physic, bio grr =.=" teketar ketar lutut bhaii HAHA.. haih tak makan lagi nih, lapa lah. bye HAHA