Aug 27, 2010 with 0 Comment(s)
eh, lme tak nmpk blog aku ni :D
ok, lets read my story...

kemarin aku letih gila ! baru aku trasa kePUASAAN haha. serius dowh, kemarin ada pertndingan melukis di atas kain rentang, kaler2 sumer lahh.. semua kelas form 4 amek bahagian. setiap kelas wajib mewakil kan sekurang kurang nyer 1kumpulan. kelas aku ada 2 kumpulan yg nak masuk, aku team dengan jun, fithri, farah dgn fazira. yang kumpulan kedue pulak, epoy, kamilah, adibah, sarah dgn.. HUDA ! haha hangblurr xD itulah gelarannya sejak masuk kembali ker skulah kg pasir puteh tuhh :D

ok, acara start kol 9.30 lebih kurang, aku lah yang jadi pelukisnya =.=" membuli insan yang lemah. hahaha punya lah sakit urat urat betis, peha, tgn senang citer setiap cm urat yg ada dlm bdn aku sumer nyer sakit ! lenguh tau tak dok tenggong, mencangkung melukis nya. dah lah besar grr ! ;| pastu mengaler pulak.. kaler punya kaler punya kaler, bendera malaysia saja amek masa due jam ! haha amek kau ! pastu kaler bunga raya pulak, n then logo 1 MALAYSIA tuh. haiyoo, aku ingat keje aku melukis jer, tgk2 dgn aku skali yang kene kaler natang kain rentang tuh. weh sumpah taun dpn aku dah tak nak masuk. bertapa perit nya, adoii diri aku jer lah yang tau. last last siap jugak, lebih kurang 4 5 jam giler betol =___=" lepas siap tuh aku rasa mcm nak berguling2 hahaha kite org buad dkt kaki lima di makmal sains tingkat bawah tuh, tempat group aku belakang nyer ade kolam ikan, haha ape lagi, dah letih nak berjalan, aku basuh tgn kat situ jer, sumer org tgk mampoih pegi, apa aku peduli xD

dalam pukol 2.30 aku balik. masa nak balik pegi kat basikal, tgk sit basikal aku, rasa macam nak menangis. SAPE YANG RANJAU BASIKAL AKU NIH !! adoii sabar je la bulan pose, dah lah aku tgh letih, masa nak amek basikal sit aku tuh berlubang, di koyaknya sit aku tuh. macam hareem betol. sape punya keja lahh hadoii. tgk lah aku dpt, aku tonyoh kepala ko dkt tar atas dataran kejat tuh. =.=" jahat betol budak2 zaman skrg nih, tak leh nak buad baik langsung. haih~ cadang nya ptg tuh nak p cc dah jnji nan haikal, jun, aiman hakim apa sume nak p perang. hahaha tpi malang nya aku tak leh pegi, letih, tambah dgn basikal tuh..so aku balik balik mndi semayang bedebuk ! atas katil, tros lena sampai kol 6.45 bgun mndi solat asar tunggu bukak pose hahah xD tpi mmg hari ni aku terima ujian betol lah. haih~ sabor jer laa hah, ari ni cuti ! yeahh~ aku nak qada' tdoq ehh byee :P