Aug 29, 2010 with 0 Comment(s)
jam dah tunjukan pukol 3.28 alang alang 3.30 lah. tapi aku masih tak tdo :) ntah rasa gatal nak modify blog nih. dan ini lah hasil nye.. dulu ada org tnye aku, kenapa suka buad blog ni warna putih, sbb suka laa ^^ haha lagi mau tanya ckp bongok kang marah hahaha XD ok kidding mehh :) putih nih lawa lah. myspace aku yea lah wane itam legam. aku suka putih, nmpk suci. wahh fair and lovely gituu~ putih suci hahaha.. ada org tnye aku, kenapa hide kan comment box yg aku letak kat ats wane itam tuh kan, aku saje nak hide hide, kasi simple ^^ simple mimple kan lawa. kemas dan dan memukau aww~ XD tpi kalau korg masuk dalam bilik aku takde nyer kemas, dah tak macam bilik dah *ok ini pengakuan brani mati. haih, sebenarnya aku dah lama tak bermanja manja dgn blog aku nih, slalu sibuk, slalu malas. dah jarang nak update, kadang2 seminggu skali je =.=" sian kau blog, aku dah tak sygkan kau. pergi kau dari diri kuh.. ehh tak nak pulak ? ouh nak stay yea ? ok lah. haha :P

apa lah yang aku dok merepek tgh tgh mlm buta ni, malam apa, dah pagi =.=" tunggu sahur jer haha, perot aku pown tgh lapa nih, haih. lapa sesaje, bdn tetap kering bak kata seorg manusia tuh. takpe takpe, nnti aku jd besar baru kau tahu. hahaha XD tpi semua itu mungkin akan menjadi ilusinasi :P nak tahu apa sebabnya, sbb mak aku kata, dulu badan abah aku macam ni jugak, kering tinggi je, lepas kawen baru berisi. haha so kene tunggu lepas kawen lah baru berisi wekkk :P XD gatai nohh, spm tak lepas lagi dah sembang pasal kawen. wakaka tak daa lahh saje jer nak cite pasal badan berisi nih. haih tuh pown salah =____="

hoh, minggu depan seminggu lagi skulah, lepas tuh cuti seminggu n then raya time ^^ eh minggu depan hari isnin skulah, pastu selasa cuti balek hari MERDEKA ! *ceh semangat. hah lepas tuh rabu skulah balik sampai hari jumaat huh ? kenapa lah tak amek cuti tros jer hari senin tuh hailaa buat penat jer. haha cikgu2 pown kalau boleh nak cuti jugak kan kan ? alah ckp jer lah nak, tak bek nipu bulan posa. haha i know lah ! aku pown salah seorg daripada anak cikgu tahu ? haha biasa lah tuh, tpi kadang2 ada jugak yang rajin, bgus jugak tuh keep it up. ngeh~ kalau aku jd pengetua skulah, hancor lebur rasa nya. haha budak2 jd geng sekepala dgn pentadbir XD haih, aku pun kena dtg jugak hari senin nih, sbb nak tahu sapa yg menang pertandingan kain rentang hari tuhh wuutt wutt, ada org dah jnji kalau aku menang, dia nak blanja topup 5ringgit. hahaha aku on jer. insyallah menang, hopefull lah, mana tak nye penat2 aku buad tahu ? sampai tegang segala urat kaki peha apa semua haha. haish takpe, buad pengalaman hidup sebagai pelajar ^^

huh ? taip punya taip dah pukol 3.55 dah ? cepat betol. td mak aku bgun dia tgk aku "tak tdo lagi ker ?" aku mnggeleng kepala je. haha pastu dia p tdo balik XD dia ingat dah pukol 4 lebih kowt, nak prepare for sahur, tp tgk tgk jam, pukol 4 pown idok lagi huhu. aku rasa sahur hari nih makan mee goreng kowt wuut wuut XD asyik nasik je, naik kembong tekak aku nak menelan pagi pagi buta. huih aku rasa, ni dah cuk0p kowt untuk pagi nih, tgk lah, mlm esok aku update lagi :P daa~ nak p carik apa yg ada dlm peti ais haha XD makan sementara tunggu sahur haha ^^