Sep 10, 2010 with 0 Comment(s)
gile ahh, sakit otak dok sini. haih~ budak2 mana ntah dok main mercun daripada lepas bukak posa td, hingga lah skrg pukol 12.30 dah nih. naseb lah aku takde sniper, kalau tak aku dah tembak sekor2 dari jauh gune sniper tuh. haha anak ayah su nak tdo pown tak lena. asyik menangis jer, kejap kejap bunyi suara, nih gara2 mercun lah nih. adoii lebih baik p tdoq lahh, esok pakai bju lawa2 raya. kang kalau terjadi apa2 ? mlm nih korg kene mercun tuh ker, dah masalah. haih~

aku pown kat sini mendap gila, pukol 12.30 pown takk tdo lagi, tak leh tdo ker atau pown mmg mata aku tak nak tdo ? tak tahu lahh. nih online pown pinjam laptop ayh su. lembab2 pown bersyukur lah boleh online hahah XD nak tahu sesuatu tak ? td masa bukak posa kan, aku makan banyak gila. HAHA makan nasi kerabu. sedap ouh, dapat lah merasa nasi kerabu sekali dlm bulan posa nih. haha banyak lauk td, nasi kerabu lah, ayam percik lah, ayam bakar lah. sup lah ape lahh. haha aku main baham jer apa yg ada. masa pegi bazar ramadan td perghh, mmg kalau ikot hati sumer nak lahh. yelah, kat ipoh mana ada sumer nih kan ? kat kelantan jer ada makan2 yg kau nak tuh.. wakaka pape2 pown, td sumer habis, tak mmbazir ;)

hah! esok raya ! so ? bgun pagi2 esok, mndi sunat aidilfitri n then salam2 ^^ pastu pegi surau jer lahh, aku ingat nak ajak abah pegi surau jer solat raya. tak nak pegi masjid, msti ramai org, lagi pown karang pegi masjid slalu selipar hilang kene kebas. HAHAHA dah lah slipar lawa *lawa tuhh XD kaang tak pasal2 balik dgn kaki aym, pegi surau insyallah tak jd mcm tuh. same jer semayang kat mana2, asal kan solat berjemaah jugak :)

oke lah. tuhh jer lah yg boleh aku update untuk hati nih, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN :)