Sep 28, 2010 with 0 Comment(s)
hello, agak lama tak update kan ? rindu jugak lah, tpi malas masih ada. HAHA so ari nih aku nak update, alah aku update ker tak update pown sapa yg baca ? = =" takde sape nak baca kemerapuan kemerepekan aku dlm nih . ahh ske ati aku lah nak update ker tak nak, haha sedap biskut raya nih. dah tinggal separuh botol XD sorry, mmg aku tak suka biskut2 sebenar nye kecuali biskut chipsmore ^^ tpi biskut raya satu nih kan, mmg ntah sedap rasa nye bile masuk mulut. haha rangup pown ada, manis ada, macam2 ada. XD tapi aku tak tahu nama biskut nih, haih.

ok, lupe kan pasal biskut, minggu dpn kan PMR ? kan kan ? haa hope BUDAK2 form3 yg amek PMR nih, dpt jawab dgn baik. kenapa aku BESARKAN perkataan BUDAK2 tuh ? XD yelah aku dah besar, aku panggil lah diorg tuh BUDAK2 ;) naseb tak kanak2. almaklum lah, prasan nak jd tuer sgt = =" erm aku syok ahh skung aku dok gila2 dgn game sudden attack wohh, ada screenshot dia, tpi aku malas nak upload skrg ngehe. lain kali lah, ehh tau ker apa SUDDEN ATTACK tuh ? ONLINE GAME ler, SEA. MALAYSIA && SINGAPORE. untuk korea pown ada.. tapi itu lain macam sket. aku tak suke, aku suke lagi sudden attack. pangkat dah satu diamond 4 titik. nak naik due diamond dah ^^ aku main tuh dgn penoh prasaan. kalau menang, ranking atas skali suke lah, kalau mati jer keje nyer kene tembak, mula la nak mencarot ! HAHAH haish apa nak jd lah, pasal game pown kau nak maki hamun. hehe ehh ada budak mati tau sbb main game. dia main2 dgn kawan dia, pastu kawan dia kalah. kawan dia tak puas hati tros bunuh, sampai terbelah due badan kaki campak sana, badan kat tepi pintu. tak caya p tgk kari ngeri XD ada bran ? p lah tgk karingeri.blogspot.com XD

ok lah, nnti aku update lagi byee ^^