Oct 20, 2010 with 0 Comment(s)
gila lahh sejarah tadi =__=" soalan ntah hapa2. paper 2 dok jawab2 ikot kepala otak apa yg aku merapu masa buad essay tuh tak tahu lahh.. oke semua kata susah.. takpe. so aku tulis dkt depan kertas sejarah tuh "susahlahh adoii T_T" HAHA ! yg kawan aku sebelah pegi tulis "soalan susah lahhh! " tgk kite org memprotes :D macam protestan pulak. ehh tau apa benda tuh ? haha meh nak ajar sejarah wakaka. protestan tuh satu mazhab yg di buad untuk menentang gereja katolik yg mengongkong penganut2 nya aaahh apa apa lahh ! nak blaja sendiri ! =.="

ok lepas rehat aku dok tunggu paper 1. ingat kan nak cari markah paper 1 tuhh.. tgk2 soalan macam teett ! grr semua jawapan dekat dekat dowhh.. apa lagi ? hitam hitam kan kertas jawapan tuh jer lahh. haha nak tgk siap tanya apa tujuan tembok besar china di bina. aku tgk jawapan A dgn B dah out. yg tinggal C n D. aku jawap lah C sbb yang aku ingat ada kene mngene dgn org gasar. jawapan C dia tulis menghalang dari kemasukan org gasar. D pulak dia tulis menjadikan sebagai perlindungan daripada serangan org Hun. aku tak tahu pulak org Hun tuh adalah org gasar. haram jadah betol. haha geram betol aku tau. kawan2 kau sumer kata JPN tengin buad soalan cam gini. haha adehh nasib badan lah.. berdoa jer lah dapat bape nanti .. tawakal ler.. haih, esok agama . ok then, i wanna finish my study. bye ;| *tak leh nak main game T_T