Oct 3, 2010 with 0 Comment(s)
ehh, cube click kanan dkt post2 ker dlm blogg aku nih.. ngahaha XD sorry :P

tett~ tett~ tett~~

aku tak tahu nak post apa ! yeay! jum main command && conquer 3 ! XD yeay yeay! menggedik. arrghh..sorry lahh aku tgh penat nih, takde idea pulak tuh nak post apa.. baru jer balik dari open house. mule2 sebelah umh, pastu umh nun di sana pulak. huh aku mkn sket jah, itu pown umh pertama jee. umh kedua tak makan dah :P minum jer. har har har diet lah kata kan, nak kasi betol2 takde isi, tinggal rangka. boleh jual dkt muzium negara.. tulang manusia zaman moden telah di jumpai. HAHAHA.. gerenti mahal. :P hah! pg td aku dok buad edit edit picture member2 aku.. nak tgk ? nah ! tgk kat bawah nih..

. . . . . . .
. . . . . .
. . . . .
. . . .
. . .
. .
.

haha XD main brush ! yeay !


byha suruh buad :)

ada satu lagi gambar yg aku edit, diedie suruh kau buad. tpi tak yah lah nak upload kat sini ehh ? lagi pown tak lawa pown biasa2 jer, menyemak jer kat blog nih. HAHAHA XD pape pown, aku skrg mencari ilham yg lain untuk mengedit pic terima kasih ;)

lagi satu, sorry ! tajuk tak de kene mngene dgn post wakakaka XD