Nov 29, 2010 with 0 Comment(s)
prasan tak ? ada bunyi lain dlm blogg aku nih :) borink lah lagu tokio hotel tuhh.. slow2 mengantuk dgr, nak baca post pown boleh tertido. so aku tukar lah lagu nih nyehehe. sedap jugak kan ? lagu apa nih ? ntah ntah tak tahu.. haha takde lahh nih lagu train tajuk dia if it's love :D dulu lagu dia yg top hey soul sister, kan kan ? masih ingat ? kalau tak ingat anda suda kategori warga gangsa bukan emas :)

okeyh, esok nak balik kampung sat.. sabtu balik sini balik kowt.. mintak2 lah tak banjir =___=" jngan lah banjir ya allah.. tak nak berendam air sungai macam lumpur tuhh. haha kalau swimming pool tuh tak pa lah, trjun timbul balik. nih aku risau terjun2 tak timbul sbb tersangkut dgn sampah bawah ayor lol =__=" lagi pon aku tak bawak baju banyak2 seminggu je nak balik. aku tak nak pakai boxer plesss... aurat dowhh 'lmao' haha.. adoiyaii.. tgk aku laki pown pikir pasal aurat, yg budak2 pompuan zaman skrg ? main taram jer =___=" apa kau ingat aurat tuh org yg buad undang2 praturan tutup aurat ? peraturan dari ALLAH lahh.. org noob pown tahu segala yang allah suruh semua wajib kita ikot. kalau 'korang korang' yang tak tutup aurat nih golongan dpt dikategorikan kat korg ? haha cb ? mahai lorhh.. ok aku tak nak sakit kan hati sapa2 tapi sapa yg mkn gula, dia lah yg terasa manis nya.. dan siapa yang makan ajinamoto, dia lah yang terasa botak nya kepala nya. mahaha :P

ok lahh bro bro dan sis sis sekalian.. stakat ini jer lahh aku nak kata kan.. sorry kalau ada sesape terasa hati, bukan sengaja, tapi nak kejut kan org yg sedang bermimpi. taknak nnti mati baru tersedar dari mimpi ;) ok, salamualaikumm bye..