Nov 24, 2010 with 0 Comment(s)
renggang kan tangan, serta jari sekali sebelum menaip..

tett~ ok dahh..

lets story molly :D
hello guys, biasa lah budak pemalas masa cuti2 nih apa lagi nak dibuat nya ? tdo kronghh kronghh haha malas nak update blog tambahan pulak tak tahu apa nak di merapukan dalam sini. nyet~ ohh ye.. tringat satu benda.. aku baru dapat balik CPU aku setelah sekian lama dok dalam makmal untuk di CANGGIHKAN lagi. haha takde lahh abah bg dkt cikgu norhaimi suruh repair. sbb hari tuh setiap kali bukak, dia restart sendiri. adoiyaii. naseb lah bende mahal. kalau bende murah dah lama aku hempok. ngehehe. btw laju lah PC aku nih. gagaga.. aku suka lahh. syg kau balik PC. ohh PC nih awek aku. jgn sapa2 brani ganggu. haha lebih baik bercinta dgn pc daripada bercinta dgn manusia. kekekekke sapa trasa ? kesian..

hahaha. yeah ! i LOVE pc so what ? HAHA ske ati lahh. zz

bye !