Dec 21, 2010 with 3 Comment(s)
nih kontest apa ntah 'aku mahu topup free' muna yg tag. aku sebenarnya malas buad benda cam gini. sbb mmg tak penah buad pon. haha dah org tag, so main taram ja laaa.. HAHA aku pown nih 1st time join contest. apa rasa ntah lah. haha

hah ! itu banner dia.. aku main copy paste ja. haha aku punya ada dua ja.. MAXIS && CELCOM ! selain dari tuh tada aaaarr haha . kalau dpt topup nih ok jugak. save bajet aku. boleh p makan burger kat McD haha :P

nih hah org yg menganjur kan contest nih . http://humblemodest.blogspot.com/ (humblemodest)

cara2 nak join contest nih PENGANJUR yg ckp lah :-

1. korang semua mesti lah jd follower aku dan like facebook aku terlebih dahulu.
2. buat satu entry tentang contest nih.. pasti kan tajuk entry korang ialah Aku mahu topup FREE !!
3. letakkan banner contest dalam entri tuh
4. tinggalkan link entri trsebut di ruangan komen di sini
5. tag beberapa orang bloggers lain ..minimum 2 maximum 5.
6. akhiri entri yg korg buad tuh dgn assalamualaikum bg yang islam.

so aku nak tagg 2 org je lah :-
1) byha
2)shida

tarikh tutup benda alah nih 17/1/2011 so ada masa lagi =.="
hadiah topup RM20,10, && 5 =.="
benda nih di pilih secara cabutan bertuah =.="

ok lah itu jer kowt. sorry. bahahaha
assalamualikum .