Dec 10, 2010 with 0 Comment(s)
hello , salamualaikum. aku sebenarnya nak letak gambar jaa.. bukan gambar aku, kalau letak gambar aku msti kau org gelak lol :P nih ada org dari dulu nak tgk macam mana rupa adik aku. bahaha. adoih rupa manusia lah bhaii. ada hidung, ada telinga ada mata due biji dan lain2.. tapi dia tak macam abang dia nih, dia lagi comel dari abang nya.. ok pengakuan terbuka = =" ahh tgk sendiri..
.
.
.
.
haha.. mehh sapa nak kene cium muaaahhh haha xD

laju betol tgn dia.. sampai tak nampak. hantu ka ? HAHA


wekk =="

macam mana ? sorry lah quality gambar agak kurengg. ahaha ape2 pown dia comel bukan ? tgk lah sapa abg nye, ehh ? haha nyeh~ yela2 = =" ehh aku ada bg tau apa nama nya ? lol blum ==" ok nama dia muhammad muqri b zulkifli. umor baru 4 :) tak boleh di buad teman lelaki lagi. haha kalau nak amek abg nye bahaha ! xD ooohhh gatai engkau yee.. garu dgn garpu baru tahu bahaha.. ok lah itu jer yg aku nak update untuk hari nih. ehh nanti dulu sebelum tuh, tgk kat bawah...

.
.
.


hah ? amacam ? aku baru buad td bahaha xD ini lah yg aku pndai pown. bende2 lain aku tak pndai.. sorry yeaa kalau aku TEROVER biasa lahh bukan slalu menggedik. tak gedik pown, just bengong2 je.. emm yelahh ok babai see u soon ;)