Feb 3, 2011 with 4 Comment(s)




hah ! weyhh mau tgk aku melukis dengan menggunaka adobe photoshop cs4 tak ? HAHAHA meh meh. hahaha jangan gelak lah kalau buruk. lagi pun aku guna mau jer okayy ! tak guna table. kalau ada table untuk melukis tuh aku rasa dah macam2 benda aku lukis tau. grr bila aku dapat merasainya ? sape yg bertimbang rasa yang KAYA RAYA tuhh boleh lah tolong belikan kat aku :3 nyot~ nyot~ haha

okay ini 1st time aku try lukis guna natang benda alah nih. gune mouse pulak tuh. haha yang aku guna kan dalam Photoshop tuh ialah pen tools, brush, warne2, colour balance, dan penggunaan berulang kali pen tools. hahaha okay mari kita lihat hasil nya. ehh dan tidak lupe, kalau nak blajar buad sesuatu, kita kene tgk contoh dulu kan ? aku tgk contoh nak melukis nih dalam youtube, haha your find youself okay :P

okay lupe kan, tgk kat bawah nih !

1st try, masa nih main2 jer HAHA try buad bodoh sekejap :P

haha ! ini yang menjadi. wahh lawa nyaa mata dia XD amacam ? smart ?

haaa ! dah tgk ? hahaha ada lah dalam masa 40 hingga 50 minit aku buad natang nih. tapi hasilnya aku agak berpuas hati lah.. tak guna table pown boleh melukis maaa.. kalau ada keinginan di situ ada jalan. hahahaha pndai lah aku. soo comment2 ?