Feb 1, 2011 with 0 Comment(s)
1)pade suatu ari..amin ternampak kawannye,samad,tgh menguap sambil mengigit....dia berasa hairan dan bertanya kepada samad

ami:apsal ko menguap sambil mengigit??
samad:ustad kate kalau menguap x tutup mulut syaitan masuk kan...
amin:yeee..habis nape ko mengigit??
samad:ye la..mesti syaitan x leh masuk sebab aku gigit die..hehehe
***********************************************************************************

2)Pade 1 ary....ade la sorg mamak name Samad ter jumpe ngan kawan dia yang name Hafiz....maka berbual la mereka...

Samad:Oi bro ..pe khabar...
Hafiz:baik...ha?ade pe?
Samad:eh ko tau x ..akhirnya aku berjaya masuk University...
Hafiz:ko bio betul....Spm pon buleh 10E
Samad:betul la..ko ni x caya plak...kan aku x pernah tipu org..
Hafiz:Bile ko nak pegi nye?
Samad:esok la...tp yang sedih nye...dpt masuk je...tp x leh blajar kat sane...antar kawan aku kat sane...xD
Hafiz:Sial ko
***********************************************************************************

3)Seorang penjual roti di langgar sebuah bas. Akibatnya, dia tercampak dari motor rotinya dan masuk ke dalam longkang..

Sementara itu rotinya bertaburan di atas jalan.. Sambil menyapu darah yang mengalir dari kepalanya.. dia terus merintih kesakitan.
Tak lama kemudian datanglah pihak polis menghampirinya dan bertanya..
"Ada apa encik..? Ada apa ?"
Dengan suara yang perlahan dan dengan merintih kesakitan.. penjual roti itu berkata,
"Adaaaaaa rotii kejuuuuuuu ... Adaaaaaa rotii coklaaaattt ..."
***********************************************************************************

4)Salah sebuah katil di dalam bilik ICU sebuah hospital ternama kerap mengalami kejadian pelik.. Setiap pesakit yang ditempatkan disitu pasti akan meninggal pada satiap hari Jumaat pagi tanpa mengira umur, jantina atau tahap kesihatan mereka.. Perkara ini sangat membingungkan para doktor... Lalu para doktor memutuskan untuk memantau katil tersebut...

Apabila tiba hari Jumaat yang berikutnya... beberapa doktor bersiap sedia untuk mengenal pasti penyebab kepada kematian di katil tersebut. Seorang pesakit lelaki sedang tidur di katil misteri.

Masa berputar... pukul 08:00am.. 08:30am sehingga jam 9.00 am... tiba-tiba...... Pintu bilik ICU itu terbuka.... Kemudian masuklah Makcik Bedah.... Seorang pekerja sambilan sebagai pencuci yang hanya bertugas setiap hari jumaat.. Masuk... mendekati katil keramat tersebut... dan terus mencabut soket elektrik untuk alat bantuan pernafasan pesakit tersebut dan menggantikannya dengan 'plug vacum cleaner'nya...
***********************************************************************************

5)Suatu hari, ayam dan lembu berdiskusi tentang perihal diri masing2...

Ayam : Manusia nie memang pentingkan diri sendiri!
Lembu : Kenapa kau kata macam tu?
Ayam : Tengoklah. Apa mereka wat kat aku!
Lembu : Hah! Buat apa pulak?
Ayam : Aku ni bertelur hari-hari. Aku cadang naklah dapat anak dua tiga ekor. Orang kata ada juga waris aku tyme aku dah nak mati nnti. Tapi manusia ni memang tak berhati perut. Hari2 dia makan telur aku, macam mana aku nak dapat anak?
Lembu : Alah! Kau punya masalah kecil je!
Ayam : Maksud kaw?
Lembu : Aku ni, kalau difikirkan nasib aku lagi malang. Rasa nak bunuh diri pun ada. Bayangkan, hari2 manusia minum susu aku tapi sorang pun tak pernah panggil aku MAK!
Ayam :%#@^#$@!
**********************************************************************************

6)Alhikayat, dalam sebuah hutan ada seekor
badak sumbu dan seekor monyet. Mereka ni
memang tak pernah baik, selalu jer bertengkar..

Pada suatu hari, sedang mereka bertengkar,
mereka terjumpa sebuah pelita ajaib.
Dipendekkan cerita, setelah digosok,keluarlah seorang jin.
Jin itu setuju untuk mengabulkan tiga permintaan bagi
kedua2 menatang itu.

Permintaan 1 Badak : Saya mau semua badak
sumbu di dalam hutan ini adalah betina, kecuali
saya...hehe.

Permintaan 1 Monyet : Saya mau sebuah motor
Harley Davidson

Jin tu kelip mata, bling... semua badak lain kat
situ jadi betina, pastu ada sebuah Harley
Davidson
1300cc warna hitam...

Permintaan 2 badak : Saya mau semua badak
sumbu kat negeri pahang ni betina kecuali
saya.. hehe

Permintaan 2 monyet : Saya mau jaket kulit
hitam dengan helmet Shoei

Jin tu kelip mata lagi, bling... semua badak di
pahang dah jadi betina, dan monyet tu pun
dapat barang2 mat motornya tu..

Lepas tu jin tu kata "Ini permintaan terakhir
kamu,
pikirlah dengan baik2"

Badak tu pikir sejenak lepas tu kata " Saya
mau semua badak sumbu kat Malaysia ni betina
yang cun melencun ghilerrr... kecuali saya".

Jin tu pun kelipkan mata and then bling... maka
tinggallah badak tu satu2nya badak jantan
satu Malaya nihh..

"Hah monyet, awak nak apa pulak.. kasut boot
kulit ke?" tanya jin.

Monyet tu memakai helmetnya, naik atas motor
Harleynya, start enjin, kemudian melihat pada
badak yang tersengih lebarr tu, "Saya mau
badak itu jadi GAY"

Jin tu pun kelipkan mata, bling....

Maka meraunglah badak sumbu tu.

Semua badak sumbu kat Malaysia nih dah jadi betina...