Mar 22, 2011 with 2 Comment(s)
hello ! aku nak taip sikit .. kejap jer nih..

sorry, blog ini tidak akan di update melainkan aku ada masa lapang. i'm really busy right now dengan skulah nya, dgn latihan bahas ala parlimen nya dan macam2 lagi. so aku harap korang tak buad apa apa kat blog aku nih. jgn buad maksiat kat blog aku nih. HAHA

ehh satu lagi aku nak bg tau, aku nak ucapkan GOODLUCK ! to all abang2 kakak2 member2 sedare2 aku yang akan mengambil result SPM esok. haha relex~ *aku ckp kat orang tapi aku tak rasa :P okayy takpe, aku akan merasai suasana mengambil result pada tahun hadapan :D so wish me gudluck. haha aku pun doa kan korang korang dapat straight A's.



sorry, aku tak dpt nak list kan nama nama yang aku nak wish kan GOODLUCK nih kepada diorang.. alah sape yang mengenali diri aku nih, aku wish kat korang lah nih. hehe okay ! chill ! goodluck again. :D



so, aku rasa cukup lah untuk kali ini, aku nak mereka dan mengeluarkan idea untuk membuad bahas nih. haih doa kan kau berjaya berbahas pada 29.3.2011 iaitu hari selasa minggu hadapan k ? byee~ salamualaikum.