Apr 19, 2011 with 0 Comment(s)
semalam isnin, hari nih selasa.. dah hari nih alhamdulillah, sakit perut aku dah beransur sembuh.. dah kurang sakit.. just kepala aku jer, kalau nak bangun, mesti rasa haih.. macam biasa ayat aku, konkrit jatuh atas kepala. erm aku sangat suka bila perut aku nih dah tak menyiksa aku.. tapi ada benda lain pulak yang menyiksa aku.. lepas satu.. satu kan benda.. ada jer yang datang.. tapi kali ini bukan berkaitan dengan sakit or apa.. tapi... MOOD .

yaa MOOD aku sedang swing. kenapa ? sebab ada orang yang buatkan MOOD itu menjadi moody.. siapakah orangnya ? lupakan sajaa ..

kepada sesiapa yang ingin menegur atau bercakap dengan aku, boleh tegur dalam masa dua tiga jam lagi tak ? biarkan dulu aku duduk macam nih. bagi cool down dulu. korang paham kan ? bukan aku nak menyombongkan diri, tapi, paham paham dengan sendiri lah yea.. apa ingat perempuan jer ker yang boleh moody2 ? time period gila gila nak moody ? hello. orang lelaki pun ada perasaan jugak dohh.. jangan pikir kita orang takde time nak moody.. korang jangan dok pikir semua orang laki kuat hati dia.. sekeras keras batu pun, kalau dititikkan air di atasnya, lama lama akan terbentuk jugak batu tuh.. fikir sikit.. jangan nak suruh orang lelaki dok fikir pasal pompuan jer. bnyk cantik =="

haih, aku tahu benda nih dah keluar daripada tajuk aku.. yang penting, di sini aku nak menyatakan bahawa.. aku tengah mengganas. adik aku dah menjadi mangsa keadaan tadi. dia makan apa ntah, dengan tangan berminyak, dia pegi pegang mouse aku nih. haaa dapat lah hasil dia daripada aku. menangis ? hah padan lah dengan apa yang hang dah buatkan. geram jer aku nak mencarut carut. haih, astaghfirullahalazim... aku ingat dan sabar lagi... ada lagi lah kesabaran dalam diri aku nih, insyallah.. tapi jangan tanya kenapa aku sepak terajang orang yang mengacau aku buat masa ini. harap maklum !

jangan sampai aku buat macam nih kang kau, kau dan kau !