May 28, 2011 with 2 Comment(s)
Sometimes, I don't text you first because I don't wanna feel like I'm annoying and bothering you .

hehe kata2 pembuka entry untuk hari ini :) hello guys, good morning :D so, apa yang korang buat hari pertama holiday nih ? start buat kerja rumah ? start bawak anak2 pi jalan ? start pi walking2 kesana kesini ? haa ? macam2 lah aktiviti kornag boleh buat kan. aku takda apa apa pun nak buat hari nih, haha dok diam diam jer lah kat umah nih. tgk kiri, tgk kanan tgk depan, mengadap mukabuku aku tuh yang semakin lama semakin bohsan. pastu tgk blakang nampak tv yang cerita penuh dgn kartun yang tak menarik minat aku langsung. huhu yea cuti yang memboringkan aku :)

well, korang baca tak perkataan kat atas tuh ? sebenarnya perkataan kat atas tuh aku petik daripada status Nur Syuhada di facebooknya. huhu kene dengan batang hidung aku sekarang nih. bagus betol. haha thanks Little Witch haha itu blog cik syuhada td. ok2. meh baca cerita aku pada hari ini. kalau tak suka baca cerita, click [X] kat atas belah kanan sekali dekat browser korang tuh eh ? :)

mesti korang terfikir apa kene lah aku taip ayat jiwang berwarna biru kat atas mula2 posting entry aku hari nih ni kan ? sebenarnya takda apa. biasa lah budak2. kalau dah takda benda nak dicerita tuh mula lah dia nak pegi komen tentang cerita orang lain. haha takde lah, zaman sekarang kan, relex jer, merata rata budak2 berpasangan kan kan ? haha tipuu ler kalau takde pasangan. zaman sekarang laa bhai .. haha tapi maybe ada lah, sorang dua daripada beribu ribu budak zaman sekarang nih yang mungkin tak berminat berpasangan. yelah mendatangkan dosa. haha aku pndai cakap jer, tapi aku ? ehh aku mana ada :P eh jap lupe .. aku ada ker ? hahaha entah entah xD sape lah nak aku nih, muka tak de lah ensem. tapi ayat aku class jugak. HAHAHA *ok sesi memuji diri sendiri* ehem.

mari kita mulakan sesi mengomen, aku pelik. pelik bila tgk budak2 sekarang nih. macam semuanya play play pun ada. haha apakah yang dimaksudkan play play ? huh ? xD tak.. macam nih, maksud aku, kalau tgk dalam facebook tuh kan.. in relationship dgn dot dot dot laa.. ada jugak yang tulis open relationship blabla~ dan yang married sume lah kan.. tapi, kenapakah depa bercomment2 dengan orang lain dgn menggunakan perkataan yang.. erk 'lain macam' ? paham kan ? kalau tak paham buat2 jer lah paham. yelah dah ada pasangan sumer tuh, tapi still pegi comment melampau2 bagai dgn awek or pakwe lain. what ? yang tak paham, due2 pasangan memang tak kesah. hahaha yang si pakwe, pegi sembang ngan awek lain siap ber 'i you' bagai kekadang perkataan 'dear' keluar. haha yang si makwe pulak dok berkomen ngan pakwe lain same lah due2 ekor. haha plik ? tapi benar. mungkin due2 hanya bermain2 ? mungkin lah. haha kenapa aku nih jadi stalker ? sejak bila nih ? aaaa entah lahh.. jahat aku nih kan ? dah lahh haha lantak korang ler, patut ler sekarang nih, couple due tiga minggu, break, pastu ngan orang lain pulak.. paling lame ? 2 3 bulan ? haha :P ok2 aku tak cakap dah. nanti kang ada orang ramai serang aku. haha

ok, so apa kaitan perkataan yang berwarna biru tuh dengan hal ni ? haha sebenarnya takda kaitan langsung. ada kaitan dengan aku jer. haha aku nak bgi tau kat seseorang, sometimes aku berfikiran jauh~ jauh dan jauh~ haha aku pikir bila time yang sesuai nak msj, bila time yang rasa2 tak boleh.. nih kalau msj, menggangu ker ? nih pulak macam mana ? haa aku pikir semua tuu.. hebat tak pemikiran aku ? haha tapi disebabkan suka pikir benda bukan2 lah aku jadi takut nak msj orang ==" aku takut aku mengganggu.. takut orang menyampah dengan aku ye lah hari2 dok msj kan ? mana tak menyampah ? kalau msj pun bukan msj apa pun.. merepek2 jer huhu. malang kalau sape msj ngan aku.

ok cuba lah fikir dan fahami, sape sebenarnya aku. aku bukan manusia. tapi aku orang. haha :P bye, sorry again to youu youu and you all yang membaca mahu pun yang singgah jer malas nak baca. byebye~ :) happy holiday ~