May 4, 2011 with 4 Comment(s)
assalamualaikum.. hello :)
yeahh blog aku akhirnya bersalin baju. haha setelah di paksa dan didera akhirnya dia mengalah kepada aku, dan setuju untuk menukarkan bajunya. so amacam ? bagi comment apa yang tak kene sikit.. cepat2..

header baruu :) prasan tak ? prasan tak ? kalau tak prasan, nah tgk kat bawah nih !


haa ! lawa tak ? lawa tak ? aku tak reti sangat nak buat header2 nih.. stakat buat cam gitu aku reti ler.. aku nih newbie, mana lah reti semua benda alah nih kan.. tapi aku nak tnaya something, apa kene mengene blog aku nih dengan kucing ? haha ada muka kucing dekat header tuh. nak kata aku nih membuat blog untuk menaip mengenai kucing, takde pulak.. haha entah, aku main campak jer kat situ.. kan comel kucing tuh, siap tgk nama aku lagi. hehe korang ada ker ? tuh ler, kucing pun taknak tgk nama korang haha takde2... gurau jer :D

aku nak tanya sikit lah. ada kepelikkan disini. kenapa eh aku rasa blog aku jadi berat ? huh ? entah lah kalau bukak tuh, nak scroll ke bawah rasa macam tersekat sekat.. ker komputer aku jer yang jadi macam nih ? korang bukak ok tak ? plik aku =.="

ehh aku ada tanya td dekat KBU, kenapa tak boleh nak gunakan template designer.. aku baca dekat google tadi.. lama juga lah.. pastu aku ada terfikir, ker firefox aku memang tak boleh nak bukak template designer ? haa ! pastu aku try bukak guna internet explorer. tgk2, BOLEH ! fuhh baru aku tahu sebab nya.. so kalau sesiapa yang terjadi same problem macam aku, guna lah browser yang lain.. google chrome ker ? apa2 jer lah.. selain daripada browser yang korang guna tuh..

so, aku tak tahu apa dah nak cakap.. bgi lah komen korang, kalau sudi nak comment lah, kalau taknak.. just follow me. HAHA :D *aku bukan mintak okay! =.="