Jul 3, 2011 with 2 Comment(s)
tak semua benda aku boleh taipkan dan ceritakan di dalam blog ini.
kadang2, kita perlu memikirkan akibat membuat entry2 kita di blog ini..
baik kah kepada diri, baik kah kepada orang lain ?
entah lah..

aku kalau boleh nak taip segala yang aku nak katakan,
tapi apakan daya, aku lebih memikirkan kebaikkan orang lain.
hati orang susah nak dijaga kalau sakit, tapi hati kita, insyallah lama2 kita boleh merawatnya.
biar lukakan diri sendiri, daripada lukakan orang lain.
sekurang kurangnya, kita boleh jd doktor kepada diri sendiri kan ? :)

maaf kalau aku menaip entry entry yang membuatkan semua orang sedih,
atau pun sakit bila membacanya,
bukan niat aku nak sakiti hati orang, tapi aku pun manusia biasa,
kadang2 ada jugak terasa sesuatu di dalam hati kan ?

akhir kata, maafkan saya .
salamualaikum .