Aug 12, 2011 with 2 Comment(s)
hari jumaat . hari ke-12 kita berpuasa. dah masuk minggu ke-2 dah kan ? haa so penah buat mak ayah kome senyum ? penah cakap 'maaf weh kalau aku ada buat silap ngan ko' dekat kawan2 ? haa nih aku teringat bak kata ustazah fadzillah dalam tazkirah dia dekat perhimpunan pagi td.

"malaikat mendoakan kepada Allah supaya jangan terima puasa dan amalan2 seseorang jika dia tak meminta maaf daripada orang tua, si isteri tak meminta maaf dengan suami, dan orang yang tak meminta maaf daripada orang sekeliling (kawan2), dan Nabi Muhammad mengamin kan doa malaikat itu sebanyak 3 kali"

tgk, betapa penting nya meminta maaf daripada orang lain. so, dalam entry ini, aku nak meminta maaf daripada korang semua kalau kalau ada post post yang tak menyenangi hati kome kan. biasalah aku, menaip bukan main rancak lagi, haha well, ini lah aku. trima lah seadanya, hehe :)

SORRY TAU ! TAU ! aku taknak lah amalan aku sia sia jer selama nih, disebabkan ada yang sakit hati dengan aku. ye aku tahu memang susah nak memaafkan sesuatu kesalahan kan ? adat manusia lah tuh, tapi apa salahnya, tak rugi kita meminta maaf, dan memaafkan orang lain. kan kan ? haa dapat pahala lagi tuh :)

*aku tahu ayat aku poyo sedikit. huk huk. jangan lah kutuk aku ! baru jer aku maafkan kome, HAHA (apa entah kesalahan kome ngan aku) okay lupekan. so aku harap terapkanlah amalan maaf memaafi antara satu sama lain nih k ? :)

see you soon. selamat berbuka dan assalamualaikum .
-aku hanya insan biasa, bnyk buat kesalahan. dan aku juga insan biasa, yang mudah tersinggung perasaan :'|