Aug 21, 2011 with 2 Comment(s)
hello :) uhuk uhuk. ok batuk. hehe memang antibody tak kuat lah, dah hancus kot ? ini demam, selsema, batuk, sakit tekak. haaa 4 in 1 ? good. takpe takpe, alhamdulillah, mungkin Allah bg aku sakit ni untuk release tension duduk rehat kat umah, pikir kan apa yang aku dah buat sejak lahir sampai sekarang.

ok, siang td ada pegi shopping sikit, huuu taksehat pun gatai pegi jalan2. takde lah, bukan nak jalan2, aku memang nak pegi cari seluar jeans. yelah untuk raya kan. tak beli lagi hehe :) mula2 ikot lah deme pegi parade tuh kan, aku tak suka tempat tuh =.=" *jgn marah aku, dah aku tak suka, nak buat macam mana kan ? grr. ok dalam badan yang tak brapa nak sehat td, jalan2 lah jugak.. serius ini 1st time aku pi jalan2, sampai pinggang aku sakit. ha ? why why ? aku tak tahuu.. sampai sekarang sakit nih. aduuhh..

erm, depa jalan2, pastu last2 tak beli pon, pegi yik fong :D aku suka kedai tuhh. macam2 seluar yang memikat hati akuu :) dan aku ada beli satu, nanti lah eh kalau nak tgk pun . tak lawa pun, aku jenis yang simple2. hehe. pakai baju pagoda dgn kain pelikat cukup lah buat raya hihi :P

ok sebenarnya aku tak tau nak taip apa, sebab td aku dah curahkan semua isi hati aku dekat blog satu lagi. huhu, private bebeh. tak boleh tgk. yee semua ada dalam tuh, memang dari hati turun ker jari dan menaip dalam blog tuh, blog :-

kehidupan-kenyataan.blogspot.com

kali nih memang pnjang aku post kat situ, sape2 yang boleh baca tuh, baca lah sampai habis. terutamanya kepada 'awak' . saya harap awak baca blog tuh, awak bukak lah, dan baca. tapi jangan marah, awal awal lagi saya nak cakap sorry kalau awak terasa bila baca blog tuh k ?


ok dah mula dah kuar ayat jiwang. hehe :) dah lah, tak larat lah. nak rehat, penat sebab sakit. sakit dari dalam, sampai luar huu~ takpo lah, cobaan bulan pose. bhabai . salamualaikum,

p/s : doakan aku panjang umur, dan cepat sembuh eh ? sorry kalau ada tersilap dan terasalah, aku tahu aku bnyk buat salah dgn orang. huhu. maaf dipinta .