Sep 13, 2011 with 2 Comment(s)
Assalamualaikum.
yaa sudah jarang blog aku nih diconteng oleh pemiliknya iaitu diri aku sendiri. bukan tak conteng langsung, tapi conteng sikit2 jer, and tak memberi perasaan yang 'NAK' baca blog nih. kan ? biasalah bila ketika mana pelajar pelajar tingkatan 5 trial. baru trial, tgk lah nanti SPM esok luse, blog aku nih tak diconteng langsung . dan pada ketika itu, aku ingin mengupah orang untuk mengupdate blog aku. sape sukarelawan nak ? haha ok aku tipu. taknak pun upah orang semata mata nak updatekan blog cikeding ni.

okay, sorry, ayat2 kat perenggan atas tuh hanya pendahulua, ini baru nak masuk isi. haha td dok baca blog2 faveret dulu dulu~ haha tapi sekarang masih menjadi feveret :) antaranya blog cik Addin.chaos :D masih seperti dulu, penuh dengan pengisian dan kata kata yang power seakan power roots tapi tak serupa. haha aku pun tak berubah lagi dari dulu sampai sekarang asal taip ayat jer hujung nye mesti ada 'hahaha' haih~ nak buat macam mana ? walaupun tak lawak tapi aku buat haha tuh sebabnya nak tunjukkan aku sedang mengemudikan mood. haha tak paham ? sokay orang tua memang macm tuu.. tak paham orang muda ckp. hee okay gurau :)

sekarang still lagi dalam minggu trial. tak habis lagi, dan tinggal lagi 4 paper. errkk ! killer subject dude. aduih, esok addmath, luse physics, next week chemistry and follow by biology. erghh. okay esok addmath, sediakan bantal. jangan sediakan kalkulator okay ? HAHA. damn ahh aku tak suka subjek2 nih haih. macam mana lah aku nak score ? dah puas cube nak 'mencintai' subjek2 nih, tapi sesungguhnya, amatlah berat seksa nya. haha alaaa orang lain boleh, takan kau tak boleh ? perghh tapi tapi, aku akan cuba. cuba sedaya upaya untuk menjawab. mana tahu kan ? aku nak kredit jer. kalau tuh pun aku dah bersyukur sangat.

haih~ udah udah kata nak score, ni yang dok conteng blog buat apa ? baik pi conteng buku past year questions tuh haaa.. ok fine ! bye :P

No matter how serious life gets,
you still gotta have that one person
you can be completely stupid with.

p/s: aku tak tahu apa kaitan dengan entry ni. haha :P