Feb 7, 2012 with 2 Comment(s)
hari nih 7.2.2011 auuummm.. haha tarikh yang sgt bermakna bg aku. actually, aku sangat gembira pada tarikh nih. yelah, hari nih lah tiba2 aku berani untuk menjadi seorang lelaki. haha well, LELAKI lahh, meluahkan apa yang terbuku di hati :p

okay2, cita dia macam nih.. benda nih berlaku setahun yang lepas. pada 2011 lahh. malam tuh aku ada terbaca kisah yang menarik dekat blog. aku tersenyum sorang2 bila baca entry tuh. entry pasal dia cerita lah mcam mana dia boleh dengan si fulan tuh. macam mana si fulan tuh pikat dia apa semua lah kan. aku pun kata ishh macam best jer ? haha so aku pun try lah ikot. haha sebenarnya aku dah memang lama minat. tapi takda keberanian jaa. so that night, entah kenapa tetibe tertanya dengan gentle nya haha "wehh kau nak ****** contract dengan aku tak ? dalam masa sebulan jer, 30 hari" hahaha bintang2 tuh kome tahu lah ehh apa bendenye. haha pastu mula2 dia gelak, pastu dia tanya, kenapa pulak mcm nih ni ? pastu aku bg lah sebab yang aku nak cuba kenal hati perempuan. eceh. haha tapi aku ckp kat dia, aku just nak tanya dia jer, kalau taknak takpe, aku cari orang lain *dalam hati kata lain* haha

aku dah try dia ada lah 1 2 kali dulu. tapi dia tahu perangai aku suke bergurau. tapi hakikatnya aku segan yelah, dengan kawan sejak form 3 lagi. kira lah dah bape tahun kan ? dulu aku kenal dia, pastu dia jd kawan baik aku. sume masalah aku dia tahu, sume masalah dia aku tahu. haha tapi entah macam mana.. tak tahu lahh.. bak kata dalam cita hindustan Hum Tum tu kan, "perempuan dengan lelaki tak boleh menjadi kawan, sebab cinta akan menjadi penghalang antara keduanya" baca elok2, korang akan paham. haha sambung balik cita aku tuh kan, so malam tuh kami pun bersepakat lahh buat contract 30 hari. haha syarat itu ini macam2 syarat ada. slama sebulan tuh gelaran "aku kau" je keganasan taliban terserlah disitu. hahahaha pas nak dekat sebulan tuh kan, tanya lah, macam mana ? nak trus kan contract ker ? cewahh. haha. padahal dalam hati, alahai kenapa lah ada contract2 nih. xD tetibe sembang punya sembang, macam man tak thau, boleh sepakat nak terus kan, tapi contract tuh seumur hidup. haha maknanya takda tarikh tamat lah. takda contract la. haha takda syarat pape dahh.. sampai lah sekarang genap lah setahun.

wohoho . tapi seminggu dua nih, aku saje sakit kan hati dia, layan dia entah hape2, perli2 dia gila2 kaw kaw punya. haha tak sampai hati, tapi terpaksa jugak buat.. last2 sampai dia menangis call aku tanya nak apa sebenarnya. haha aku pun ermm entah lah, tak sampai hati nak teruskan, aku pun ckp lah kat dia, memang aku saja jer buat benda nih, yelah, orang lain tak buat pun cara macam nih, bg sakit hati kaw kaw punya, pastu pagi esok, letak hadiah depan pintu, call suruh tgk depan muka pintu umah, tgk2 ada hadiah, and ada surat sekali. dalam surat tuh lah terangkan kenapa buat macam ni macam ni sume. hehe tapi takpe lah, kesian dia. aku pun berterus terang semalam. dah ok. tapi tgh hari td aku tipu dia lagi, aku cakap aku dah ada bini baru. HAHAHA tapi bini sementara jer, jd peneman semasa dia takda je. nak hilangkan kesunyian xD esok aku jnji nak tunjuk kat dia gambar bini sementara aku tuh. haha padahal bini yang aku maksudkan tuh, JAM ! haha jam Casio aku beli kat kedai. harga ? ermm haha lagi seringgit nak sampai serat :P takpe lah skali seumur hidup xD esok aku nak bg kat dia jam tuh. siang td dah pegi balut kotak casio tuh, huhu. tgk lah esok apa yang dia kata. gerenti sepak2 nye aku nanti esok. hahaha

kepada awak : ehem ehem, hehe sorry ! itu jer, nak ckp bnyk2 buat apa ? penat aku menaip jer. hahahaha :P takda lah, gurau jer, sorry lah ehh ? sume saya buat tuh, untuk awak :] pape pun, happy anniversary ^^ harap awak akan suka dgn jam yang saya belikan tuh. kalau marah jgn baling, bg saya balik, nak simpan bg nenek sy pakai. lalala~ k bai.