Oct 8, 2012 with 0 Comment(s)
sambungan daripada cerita smlm yang bertajuk smpai jugak akhirnyaa~ sesapa yang terlepas post tuh, baca la ekk. okay.

masa kat gerik. aku suruh abah behenti kat petronas kejap. sejuk sejuk rasa nak terbuang. haha then abah pun behenti. aku pun pegi lah tandas, tunggu jap ada dua orang duk dalam tandas tuh. lepas due2 keluar, aku pun masuk. lepas habis hajat aku kan, aku terperasan dalam bekas tong dalam tandas tuh lah. aku ternampak 'benda' haha. tahu tak ape dia ? emm ok aku bgi hint.. aku terpikir "ehh lelaki mana pulak yang pakai 'benda' ni ? ada ke lelaki pakai ?" err haha aku tak lah kata lelaki yang pakai benda alah tuh buat apa nak pakai ? =_=" takde koje. haha aku rasa ada perempuan salah masuk tandas tuh hah, then dia buang benda tuh dalam tandas lelaki. haihh. mcm2 manusia ni. haha *mcm aku tak penah je masuk tndas pompuan ? :p tuh sebab tak tahan ok xD

okay okay stop it. lupe kan pasal tu. haha pape pun tandas tuh mcm kotor sikit, dgn bau nye membuatkan hidung ku kecut tak bermaya nak membuka lubang. haha aku pun entah macam mana boleh pulak pi amek air paip tuh, jirus jirus lantai apa semua bekas pasir2 tapak kasut bagai. aku jirus, bersih sume, aku pam 2 3 4 kali tandas tuh. haha and then habis, aku keluar. ohhh patut petronas bayar aku gaji sbb jdi tukang cuci tandas selama 5 minit. haha. takda lah apa salahnya kan lepas guna tuh pandai2 lerr bersihkan balik =_=" haihh kalau dah rosak ker, kotor ke apa ker pndai pulak geli bagai. dah guna tuh buat cara pengguna yang berhemat okay ? haha pesanan ikhlas daripada tukang cuci tandas tak bertauliah dan tak bergaji.

sekian terima kasih :P