Apr 26, 2016 with 0 Comment(s)


semua posting from the past few month talking about relationship, sadness, angriness, give up, a.nd so on.. semuanya pasal hati. aku tak tahu kenapa susah sangat nak control hati perasaan. kekadang aku terpikir, kenapa ye aku boleh buat semua ini ? kenapa aku harus jadi macam ni ? is it just about one girl that change everything in your life ? i didnt have the answer actually. im still looking up for an answer. betul ke aku dah move on from this damn feeling ? lagi aku cuba nak lupakan, lagi kuat dia datang menjengah ingatan. please lah luqman. aku benci hidup macam ni. please. takde ke cara lain supaya hidup seharian aku boleh lupakan semua benda2 hati ni ? anyone ? can tell me how.. how i gonna move from this shitty feeling ? 

macam mana keadaan kau dekat sana yea ? adakah tersiksa macam aku ni ? ke aku sorang je yang rasa macam ni ? wehh please, macam mana aku nak berubah. haha like seriously, i have tried. i tried everything ! boleh tak dalam sehari, aku tak teringat pun pasal kau ! boleh tak dalam sehari aku tak stalk kau ! boleh tak dalam sehari ni aku tak akan nampak pun kau. boleh tak aku bawak hati ni pergi jauh.. jauhhh sangat2.. bagi lah balik. bagi lah balik hati aku macam masa aku kecik2 dulu. 

aku ada terbaca status someone :

kadang-kadang kita terpaksa lepaskan ianya pergi..
walaupun ianya sangat bermakna..
kadang-kadang kita perlu tunduk pada keadaan (takdir)..
kerana itu pilihan yang terbaik..
kadang-kadang kita terpaksa menipu diri sendiri..
kerana hanya itu pilihan yang ada..
tapi percayalah diri..
pasti ada perkara yang lebih baik menanti..
mengalah bukan bermakna kalah.

and then aku ada terbaca quotes ni dekat twitter :

They said when you love a flower,
you leave it there to blossom,
instead of plucking it away.

Love is loving,
Not having.

sudah lah. penat lah doh. 
goodnight. dah 2 malam tak tdo.