Apr 28, 2016 with 0 Comment(s)
Semalam aku bermimpi.
Mimpikan sesuatu yang sangat menyedihkan.
Duka, Lara, Sakit, Pedih, Menyiksakan.
Aku berharap mimpi itu tidak menjadi realiti.
Aku berharap ianya semuanya mainan tidur.
Aku berharap tangisan aku dalam tidur itu tidak menjadi tangisan saat aku sedar.
Sungguh aku lemah.
Sungguh aku hilang kekuatan.
Aku berdoa agar hati ini cukup cekal.
Maafkan aku ya Allah.
Kuatkan aku.
Jangan aku hilang arah dek manusia yang aku sayang.
kerana aku lupa, Engkau yang menentukan sesuatu.
Kekalkan aku di jalan Mu.
Jangan biarkan aku sesat dek kerana 'Cinta'

**bangun dari tidur, lap air mata**
sungguh aku dapat merasai kesedihannya. seperti nyata berlaku.
melihat engkau pergi. pergi jauh dari hidup ini. 
sedang kaki melangkah untuk mengejar,
meletakkan pengharapan tinggi,
namun akhirnya aku jatuh terduduk tertunduk.
semoga aku bisa bangkit kembali.