Oct 11, 2009 with 0 Comment(s)
sambungan..

PART 3 :



Ko banyak buat hidup aku gembira. Ko suka rendah-rendah kan diri ko. Aku suka buat ko gelak kekadang usik-usik ko. Tapi ko memang dah masak dengan perangai aku yang suka main-main. Ko ada panggil aku darlie ( jenama ubat gigi ) selepas aku panggil k0 darlink. Haha semua tuh hanya gurauan bagi aku dengan ko.

Semasa hari raya, aku balik kampung n ko pun balik kampung. Kampung aku kat situ ko pun sama. Tapi tempat berlainan aku di daerah ini ko di daerah itu. Semasa hari raya ke 5 ko ada cakap kat aku yang ko berada dekat dgn satu tempat. Aku pun tersedak semasa membaca mesej tu. Aku terus mengatakan yang tempat tu sudah berhampiran dengan tempat di mana terletaknya kampung ak. Tapi aku sudah tahu, mesti ko bagi alasan tak nak datang rumah kat kampung aku tu. Last2 ko cakap nanti2 lah. Haha aku dah mengetahui ko mesti cakap macam tu. Tapi aku tak kesah pun, sebab ak dah masak sangat2 dengan perangai ko tu.

penat rr 2lis hahaha len kali rr sambung citer dongeng nie hakx3 bye ;P