Oct 9, 2009 with 0 Comment(s)
sambungan...

PART 2 :


Kalau ada mesej masuk n then tertera nama yang bermula drpada huruf O terus bibir ku mengukirkan senyuman. Aku sendiri pun tak tahu sebab musababnya mengapa bende tu berlaku. Tapi semasa bermesej dengan ko, hati yang gelisah terus cool, tengah panas terus sejuk, sedang serabut terus fine. Ko pun ada cakap yang aku ni suke buat lawak yang buatkan ko ketawa sorg2. Ari tuh pernah sekali ko cakap "Aku tergelak sorang2 macam org gile tau. Sampai kan abang aku tgk aku buat muke pelik" haha ko cakap ni sumer sebab ak yang buat lawak. Entahlah aku pun tak tahu...

Masa dekat skulah, ko selalu buat muke masam tapi bukan dengan aku lah. Aku pun tengok ko, takut di buatnya. Tapi bila tgk ko gelak2 dengan kawan2 ko, aku pun turut tersenyum walaupun aku tak tahu kenapa aku senyum..

Time waktu malam ko selalu miss call aku dalam puk0l 11.30 or puk0l 12 gitu. Hampir 2 3 malam ko cakap kat ak yang ko selalu sakit per0t. Itupun disebab kan ak yang menanya. Kalo aku x tnya jangan harap ko nak bagi tau. Aku suke ambek berat pasal ko. Aku selalu berbual-bual n macam2 ak sembangkan dengan ko. Hampir kesemua tentang hidup aku, aku bagi tau kat ko. Ko pun same jugak berkongsi-kongsi ngan aku am i right..?

Kalo aku adew problem, aku bg tau kat ko n kalo ko yg adew masalah ko bagi tau kat ak. Dalam banyak2 kawan aku, ko lah yang paling or selalu mesej dgn aku.. Ko engat x ada satu malam tu, Dalam bulan puasa, masa tuh aku x ngantok n ko mesej2 dgn aku. Ko tnye bile nak tido tapi ak jwb pagi es0k. Aku cakap jat k0 yang aku nak mesej dengan ko sampai sahur. haha ko cakap kat aku yang ko boleyh aje sampai sahur. Tapi tgk2 ko yang tertido tinggal kan aku brmesej sorang2.. Apalah hahaha tp aku x marah pun.. Tersenyum adew lah.. Kesian ko sampai tertido...

akan bersambung ;P