Mar 9, 2010 with 0 Comment(s)
ya ya 1st! nak ucapkan epy befday to RAJA ANIS SYAFIQAH BT RAJA ABD RAHMAN (betol ke ?) hahaha atau p0wn aku panggil rajaMONGGOLIA :)) hai raja! eppy befday tau! nnty ko balik cuti nieh jum sambut sesame huhuhu *big hug *big hug ^^

ok ok dah lupe kan befday org. hahaha ermm ape nak ckp eyh ? ^^
hah! ari nie kan aku pegy skulah, mase kat pehimpunan tuh, cikgu zamri buad pengumuman, dye tnyer sesape yg x dtg smlm angkat tgn. pastu org x angkat p0wn, pastu lagi skali dye ckp tp dgn nada yg berbeza -.- aku p0wn angkat la tgn sbb smlm aku x dtg. sumer dak2 yg ada kat dataran kejat yg x dtg smlm d sur0h nyer berkumpul dpn pehimpunan tuh. cih!

ok ok pastu kan dye panggil budak2 yg tong klas. XD haha nie yg aku nak gelak nieh! wooo aku tergelak nan nabil. budak2 4sn2 ramai gak rr.. die panggil name s0rg2 sian tol! hahaha dye0rg t0ng klas math, klas miss ong xD mendap mendap. ahaha.

tp sebenar nyer, di0rg bukan nyer t0ng, di0rg pegy bilik kaunseling jumpe nan cikgu saiful buad sesi kaunseling.. tp dyorg kuar x bg tau cikgu HAHAHA adoii sian tol x pasal2 kene mara2 nan pengetuer... ok ok pastu yg kisah aku lak nieh x dtg skulah smlm..

HADOII!!! panas giler bapak! pg td dgn pengetuer.. dye dtg2 mara2 kite 0rg pastu tnyer surat mner surat ? eyhh engat aku nie alien ? xde perasaan ? ooo sesuke jer tnyer 0rg cam tuh.. adoiii kate yg muder ormat yg tuer, yg tuer mnyanyangi yg muder. tp nieh dah yg tuer kurang ajar nan yg muder! wtf ? zzzz pastu tau ark aku jwb ape ? kan dye tnyer surat mner surat kan ? aku jwb pegy mintx dgn cikgu ZUL sesi ptg HAHAHA xD dye langsi aku p0wn langsi laa...

pastu dye tr0s tnyer budak2 lain.. hah! nape x nak tnyer aku dah ? hahaha pastu kite 0rg di sur0h buad surat sendirik -.- wth laaa.. zzzz pastu mas0k klas blaja cam biase bla bla bla n blaaaa HAHAHAA tu jer daaaaaa ~_~