Mar 10, 2010 with 0 Comment(s)
adoiiyai, hai sume. ermm..
xde mood aku ari nieh. asal ? ouh nak tau ? sbb mase kat skulah td, mase tuh ngah blaja sejarah, tetibe ada makcek kerani dtg klas aku, dye ckp puan pengetuer nak jumpe, sur0 masuk bilik dye. ARRGHH!! aty kencang d0wh mcm nak jatoh jantong aku. hahaha.

mmber2 klas aku sumer tgk. hadoiyai. buad tak0t aku je. erm pastu aku tr0s kuar pegy pejabat. pastu sampai kat muke pintu bilik dye aku ketuk la pintu, n then bukak pintu, uhhh bergetar kaki -_-" pastu nak masuk tuh dye tgh sembang nan org lain, do dye sur0 tunggu kat luar..

mase tgh tunggu tuh aku d0k pk, apa la sbbnye pgetuer nak jumpe aku nieh. x kan sebab surat yg aku bg smlm tuh k0wt ? uhhh pastu tetibe aku d panggil. tr0s aku masuk *mcm tunggu doktor panggil masuk bilik je* hadoii.. pastu pastu kan, aku masuk bg salam *buad baek* pastu die sur0 duduk dkt kerusi tuh. aku duduk laa.. pastu mule laa sesi berbahas antara budak keras kepala dgn pengetuer yg muke nyer slalu masam mencuka *s0rry terckp* pastu dye tnyer pasal surat tuh. adoii mmg bet0l sangkaan aku -_-"

pastu aku terang kan bla bla bla mls nak citer! dalam 10-15 minit camtuh kite 0rg becakap. dye x nak mngalah dowh. adoii aku dah mls nak melayan org tuer tuh. buad saket aty jer. mcm laa dye jer bet0l. haisshh!! tp seb bek dlm tuh ada aircond, sejuk sejuk. huuu~~
pastu aku dah mngalah mngalah n masuk klas balik. masuk masuk klas cikgu tade, lagi sejuk aty aku HAHAHA.. ermm tu jea yg aku nak citer hal kat skula td, eh eh cop!

td ada perjumpaan kelab komputer, A ada kat ctu la :) bangge aku xD A A! s0rie x teg0r :D len kali je laa eyh ? tp sumpa, kau comeyh HAAHAHA xD