May 29, 2010 with 0 Comment(s)
arrghh telinge kuhh, air masuk! ces habes tersumbat. HAHA eyh syok dowh pegy mndi sungai td. huu da lame x pegy menyelam air air sungai ada batu bata besau besau nieh! HAHA org kate sambil menyelam minom ayor. tp aku bukan minom ayor, sambil menyelam air masuk telinge. =.=" tp bess dowh, umi siap buad nasik lemak! HAHA tp yg mndi hanye aku, adik aku, adik aku, kak hajar, abg ehsan && ikmal jee. yg bapak bapak serta ibu ibu skalian duduk kat ats je tgk ank mndi! HAHA aku mule2 sampai tuh d0k carik tnds or tmpt salin baju jee. tp x jumpe cheh! pastu pegy usha usha blakang chelet, tgk tgk ade ruang kosong lgi sunyi HAHAHA dan tertu0p ape lagi salin kat situu HAHAHA, sluar jeans bertukar sluar trex. pastu terjuN! ahaha sejok gilee doww. kec0t sumer organ organ dalaman aku. hati aku rase nyer bergetar k0wt. HAHAHA

mule2 main air dgn kaki je, pastu kazen aku *ikmal* percik kan ayorr, huu ape lagi menyelam!! HAHA best best, pastu tgk ade budak budak kecik terjun dari ats batu besar tuhh, mcm bess jee. AHAHA aku p0wn nak test skali. aku suro abg ehsan check2 k0wt k0wt area yg aku nak terjun tuh ade batu kee, huish mau mati aku. benjol tuhh x pe lagi, tp pecah pale mcm mne ? x boleh oo x kawen lagi nieh. HAHAHA ok ok sambung, pastu dye ckp x de, aku p0wn kec0t sebenar nyer nak terjun kang terjun terjun x timbul timbul.. pastu terjunn laaa. eleh engat kan ape lah rase nyerr, cumer rasee..... SSSSYYYYIIIOOOOKKKK!!! dowwwhh!!! HAHAHA pastu aku naik ats skali lagi! HAHAHA terjun!! perrghh mase tuh lah air masuk dlm telinge aku =.='' pastu pegy jge adik aku tuh x puas puas main air. HAHA bibir dye kan dah biruu daa siyes aku ckp. biru mcm org dah krrrkkk. HAHA bibir pink tros biru ape cer ? HAHA bergetar getar hahaha aduhhh x puas lagi tuhh. ajak naek x mau. HAHAHA hampas gas betol. pastuu melantak melantak dan due pinggan perrghh pekene dgn air kopi susu panas. gilee nikmat dunia alhamdulillah HAHAHAHA

pastu dah naek naek rehat jap, nak salin baju pulak. udaahh x tau mne nak salin, tmpt yg mule2 aku salin td tuh dah ada org =.=" pastu aku follow ikmal pegy blakang chelet yg xde org. HAHAHA mase tuh jugak laa aku trasa nak *shuuuuuu* HAHAHAHA die p0wn rase nak *shuuuuu* jugak. dye tnyer aku weyh mner nak pancot nie ? HAHAHA x tahan dowhh. aku ckp tuhh longkang ade dkt tiang tuhh, ahaha ehh sebelom tuhh mintak duluu. dye pulak ckp mcmne nak mintak ? aku x tau nak mintak mintak nieh. aku ckp alahh bg lah salam pastu ckp laa nak tumpang *shuuu* kejap. HAHA ouh ok ok. pas dye buad, giliran aku pulak. HAHAHA ehh ik0t turn la beb! maen cover cover! HAHAHA pas tukar pakaian per sumer naek kete dahh belahh.. fuhh syiook betol betol syiokk. dah lame x pegy tmpt tmpt cam gitu.. kalo ade mase engat nak pegy lagii laa HAHA ^^ *gadis gadis pown ada kat saner doww* wakakaka

p/s : don't try this at home! && kalo x tahu ape makner *shuuu* tuh, pless crik dlm kamus dewan trimas :)