May 29, 2010 with 0 Comment(s)
aku ak tahu naa letak tajuk ape. HAHAHA soo bcer je laa ekk ? BACER JE LAAAH AKU CKP!!! hish degil gilak! haha ok ok guwau jee laa haish. ehh ari nie aku bgun pukol 9.00 td. aww aww smakin awal. smlm lmbt sket jee x bnyk. HAHA sbb ari nieh nak g lain tuhh yg bgun awal. perot p0wn lapo nieh, mndi p0wn id0k lagi ni tgh kain tuala buad kain tudung. HAHAHA tut0p kepale. panas ahh =.=" tp kal0 aku bukak kang abah nmpk rambot aku. HAHAHA mlm td sebelom tdo aku mndi mndi solat ape sume pastu aku pakai gel. wakaka saje nak mengetes kuat ke x gel tuhh kan. bgun pgi td tgk kat cermin x de ape yg musnah kat rambut aku, wow mungkin aku tdo terlentang k0wt semalam tp kepale naik ke atas wakakakaka...

aahhh k laaa nak g mndi. dah berpeloh ketiak nieh hah dok menaip menaip x abes2 haish byee

p/s: going to chepor bebeh HAHA