May 31, 2010 with 0 Comment(s)
ahaha woi, aku x tahu tajuk ape nak taip kat ats tuhh. wakkaa ape aku nak cite ari nieh p0wn aku x tau, main taip je nieh ik0t jari tekan huruf ape, tuh lah kuarnye HAHAHA. td pekse BI && SEJ 1st time dlm sejarah BI aku paper 2 aku buad sampai 432 patah perkataan bukan patah huruf. HAAHA ape yg aku merapu dalam essay tuh ntah lah. sampai 432. ahaha benefits of internet, good or bad ? HAHA tu tajuk yg aku pilih. aku ckp ade baek, ade buruk internet nieh. HAHAH buruk buruk sket je aku tulis, baek baek bnyk aku tulis, siap masukkan myspace, facebook, YM HAHHA kalo teacher tau, dye mmg mengikut kemajuan teknologi semasa laa . wakaka pape p0wn, es0k MATH && PHYSICS =.=" erk, math still oke, tp fizik tuhh, tak tahu laa weyh. blaja pown mate tgk cikgu ajar, tp hati tdo wakaka xD sorry cikgu anuar. bukan ape, ntah tak tahu kenape. HAHAHA hope esok aku dpt jwb laa soalan soalan tuh. kalo x dpt jwb p0wn, cikgu kan baek ^_^ bg lah cikgu, bleh eh ? HAHA xD *menggedik* seketika selama 2 minit. ok dah cuk0p. tak leh lame lame nnty org menyampah, aku sendiri p0wn menyampah. HAHA pape p0wwn, selamat malam xDD

ehh to pinat : aku dah msj kauu ! simpan numb aku tuh leklok. HAHA jgn ilang lagii~~ lalala :P