May 30, 2010 with 0 Comment(s)
kenapa laa agaknye ye ? sunyi pastu sup sup sepi. entah mlm nie aku rase mcm malam kesepian dan kesunyian je. ouh mungkin sbb pgi td abg aku balek pegy penang, pastu smlm kak jah tdor umh aku, pastu esok skulah pulak k0wt && pekse. adui, trase len mcm. siyes ! ni kang ada jugak melayan prasaan nieh kang habes penoh belogg aku nieh di postkan bende bende yg emosional kang hah, habess penziarah tetap belogg aku nie lari kang.

erm, td ade member text aku, ayt dye len mcm. dye ckp gudnyte. if aku ad buad salah kat kao or trsalah ckp ka , ak mintak maaf ya. bye (; huh ? apekene plak nieh ? aduhh pelik pelik. kenape la pulak aku nak mara kau ? kenape pulak kau mintak maaf ? bile mase pulak kau buad salah && tersilap ckp ? entahh laa maybe kau trase kowt dgn ayt ayt msj aku. ye ke ? aku x tahu pulak rase mcm biase jee. tp maybe mood x menentu kan ? bile bile mase je gunung brapi bleh meletus, mase tuh lah k0wt aku tersalah ckp kat kau yg buad kan kau trase yg aku marah kau. sorry, otak 1/4 je bleh pakai. HAHA

eh, betol aku x marah pon. ape laa. tp aku p0wn rase x sedap hati =.="

kenape ?

kenape ?

&&

kenape ?