May 24, 2010 with 0 Comment(s)
lame x update belog nieh ^^ rindu rindu. haaa, minggu nie aku exam. erk start ari rabu nieh. haishh, agak malas nak exam exam nie. dah lah diri nie x sehad sehad lagi. still selsema, batok ada lagi sket, demam p0wn ada lagi. ermm entah bile nak baik, rase nyer x baek baek. ahaha.

aku rase aku dah mule malas. ta0n nieh rase malas sgt sgt nak belajar. arhhh FORM 4!! taon paling aku mendap && malas. =.=" tak tau laa kanapee. adeeh, kelas chemistry dah 4 kali aku x masuk, x datang skulah. asal ada waktu dye aku x dtg. ish! bukan saje saje x na dtg dowh, tgk laa minggu lepas aku x dtg, demam. pastu ari jumaat tuh pulak balek klantan =.=" dahhh minggu sebelom nye tuh pulak x dtg jugak, HAHA ehh aku kalau boleh nak penoh datang nye tp tuh laa. x leh nak wat pape, kat skulah p0wn asyik badmood jee, saket pale dowwhh, grrr

tnyer lah kengkawan aku kat skulah tuh, sumer ckp "tak0t nak tegor tgk muke cam gitu" HAHA aku kal0 muke masam garang ouh, jgn sesekali brani mencabar kesabaran aku. wakaka xde lahh aku ok laa, juz ntah lahh, masalah prasaan k0wt xD ermm aku skung nie nak habes kan nengok cite naruto. HAHA mcm budak budak tp best ^^ x p0wn melayan lagu jiwang karat tahap nak patah. HAHAHA biase laaa :)

k lahh, byee :)